? Peter Viskind eller hva´han hedder?
Fra : Henning L.Andersen

Dato : 07-02-01 19:57

Vores lokalradio har den seneste tid spillet et stykke musik der hedder
noget i retning af: Need somebody eller Love somebody med en sanger jeg
mener hedder Peter Viskind eller ?
Hvem er han, og har han lavet andet musik?

pft.

--
Mvh.
Henning L.Andersen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-02-01 20:12

On Wed, 7 Feb 2001 19:57:12 +0100, Henning L Andersen wrote:

> [...]
> hedder noget i retning af: Need somebody eller Love somebody med en
> sanger jeg mener hedder Peter Viskind eller ? Hvem er han, og har

Peter Viskinde, Sheriffen fra Lyngby, er vist guitarist i Big Fat
Snake:

<http://www.bigfatsnake.dk/bfs/bigfatsnake-pv.html>
<http://www.viskinde.com>

Mvh.

--
"Barfodsgængere og hjemmefødere!" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Jesper Lindholt Bach

Dato : 07-02-01 20:24

Han er nok mere kendt som guitarrist i "Malurt" sammen med Michael Falch
Men, han spiller også ganske rigtigt i Big fat snake

/Jesper

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 07-02-01 20:38

Jeg takker mange gange for hjælpen

Fra : N/A

Dato : 07-02-01 23:06

Fra : Uffe Christensen

Dato : 07-02-01 23:06

fast75 <fast75@e-box.dk> wrote in message
> Jep, Peter Viskinde, og har været guitarist i både Malurt, og Stor Fed
> Slange.
> Han har også for ikke så længe siden (det er ihvertfald ikke et år siden)
> udsendt en solo cd der hedder "Sherifs song" så vidt jeg husker.

..... som er hans 5 solo-plade.

UffeC

Fra : Faarborg & Co

Dato : 08-02-01 02:20

Tjek www.viskinde.com

der får du hele historien , diskografi og et par lydprøver

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk