Mit Radeon 8500 kan ikke få installere dri~
Fra : Carlo Pedersen

Dato : 20-05-02 17:38

Hjælp, hver gang jeg henter en ny driver til mit 8500 kort og forsøger at
installere det, får jeg en meddelelse om at driveren ikke passer til kortet
og det er et ATI kort, er der nogen der har haft samme problem, så vil jeg
meget gerne høre fra dem.
mit styre system er XP, og driverne jeg henter er selvfølgelig fra ATI's
hjemme side til XP maskiner.

På forhånd tak

Carlo

Fra : Sam

Dato : 20-05-02 18:20

Prøv driverne derfra
http://www.tweakup.dk/drivers/ati.htm

Mvh. Henrik

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 21-05-02 20:02

mange tak det virkede, ved ikke hvorfor det andet ikke gik. men mange tak og
jeg henter nu drivere fra den adresse

Carlo

Fra : TS

Dato : 20-05-02 23:10

Hej
Efter at jeg installerede de nyeste ikk-ATI drivere, så kører det hele bare
perfekt. Der er aldrig problemer med at fastholde opdateringsfrekvensen,
ligesom 'overlay' funktionen og de andre funktioner med billede på TV virker
((næsten)) helt perfekt med både ATI MMC og MS Mediaplayer.

Det eneste problem jeg stadig har er at jeg ikke kan tvinge billedet til at
fylde hele fjernsynsskærmen.

Drivererne er fra rage3d.com - kan ikke lige helt huske hvad de hedder, men
noget med Omega+Plutonium drivere.
De installeres fint på Win Xp oveni gamle drivere. De virker i hvert fald
meget bedre end dem ATI har sendt ud.

/TS