test af webside for sms
Fra : smsCentral.dk

Dato : 20-05-02 17:08

Hvis nogen er interesseret i at hjælpe med at teste en ny webside:
http://smscentral.dk/beta
vil jeg gerne høre kommentare, ris og ros.

Vær opmærksom på at siden i øjeblikket sender sms fra et mobilnummer som
hedder 9906. Den færdige udgave af smscentral.dk vil have et afsender nummer
som hedder : 60641001

Desuden indgår der i øjeblikket en reklame-meddelse i de sms-beskeder som
udsendes fra
smscentral. Disse reklame-meddelser vil også være fjernet i den færdige
smscentral.

Vær opmærksom på at hvis du opretter dig som bruger på systemet, kan jeg
ikke garantere at dit dit login vil blive ved med at være gyldigt fremover.
Dette kan jeg først love fra den dag smscentral.dk offentliggøres.

HVIS du finder fejl / eller andet som ikke virker efter hensigten, så vil
jeg meget gerne høre om det så disse fejl ikke findes , når smscentral.dk
rigtig kommer op at køre!

Jeg har selv et par ideer til i hvilke sammenhænge smscentral.dk kan
benyttes. Men jeg hører gerne fra jer hvis I har forslag til brug af
systemet.
Eksempel:

vh
Jesper Rasmussen
webmaster - smscentral.dk

Fra : Per LH

Dato : 20-05-02 22:38

"Hvad koster det at sende sms til min gruppe?

Det koster i øjeblikket 1,75 kr. pr. sms. (incl. moms).

Du har en konto hos smsCentral.dk. Din konto bliver nedskrevet hver gang du
sender en sms til en af dine gruppe"

Jeg skal tilmelde mig med alle oplysninger for at teste en kommerciel side,
ulovligt annonceret i en nyhedsgruppe - eller har jeg misforstået noget?

Per

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-05-02 14:45

> Det koster i øjeblikket 1,75 kr. pr. sms. (incl. moms).

1.75 kr. pr. besked?? Har de fået noget de ikke kan tåle??

> Jeg skal tilmelde mig med alle oplysninger for at teste en kommerciel side,
> ulovligt annonceret i en nyhedsgruppe - eller har jeg misforstået noget?

Tjae... sådan forstod jeg det i hvert fald også....
Klager over ham sendes til abuse@post.tele.dk - evt. Cc. til abuse@tiscali.dk
da det er der han har hans e-mailadresse.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!