p-afgift på højeruplund
Fra : ARNE KARSBERG

Dato : 20-05-02 17:01

sidste år var det gratis at parkere på p-pladsen ved højeruplund hver 3.
søndag i måneden. i søndags kom der en fætter og krævede 20 kr for hver mc
der var parkeret udenfor. han påstod han var fra bestyrelsen og at de ikke
længere kunne gøre forskel da vi - mc'isterne - også brugte de
omkringliggende faciliteter og desuden var p-billetten også adgangsbillet
til museet.
han var ikke modtagelig for ret mange argumenter og det endte med at nogle
rejste sig og kørte umiddelbart efter.
hvad er holdningen til de 20 kr - principsag - og skal vi finde et andet
sted til den 3. søndag?
jeg kunne da foreslå kulhuse. nu da færgen ikke sejler mere kan vi da ikke
genere mange mennesker ved at samles der. der er desuden et ishus og en kro.

klaus
der venter spændt på reaktioner

Fra : Niels S.

Dato : 20-05-02 17:58

ARNE KARSBERG skrev

> [...]
> genere mange mennesker ved at samles der. der er desuden et ishus og en

Det kunne da være et fint alternativ og vel også ok at flytte det ene af de
2 midsjællandske mødesteder lidt mod nord. Jeg har ihverfald ikke tilsinds
at betale hverken 20 eller 2 kr for at parkerer, så holder jeg hellere lige
udenfor for p-pladsen langs vejen.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-05-02 18:11

"ARNE KARSBERG" <arne.karsberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> genere mange mennesker ved at samles der. der er desuden et ishus og en

Ganske rigtigt en 'principsag', for det er jo ikke en formue, men IMHO skal
han/de bare ikke have en dadel, så hellere finde et andet sted,
eller lade være med at parkere på p-pladsen, og så se hvad reaktion det
ville medføre ? , en parkeringsbøde ? til de formastelige.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Brian

Dato : 20-05-02 18:39

Skal lige høre... er det Højeruplund på Stevns ?
For så skal i bare skrive til Borgmesteren. (www.stevns.dk) og beklage jer.
Og.. vupti.. så må i selvfølgelig holde gratis der som alle andre steder i
landet.

Brian