lille mc?
Fra : Denis Nielsen

Dato : 20-05-02 16:08

Hej nogen der ved hvor man kan finde information om motorcykler så jeg kan
se om den må køres på et lille kørekort, eller om den kan drosles ned til
det?

Ved godt jeg skal kigge efter om den har under 34hk, men står ikke ved
særlig mange motorcykler som sælges.

Lige nu prøver jeg og finde ud af om en Suzuki GSX 400 RR er for stor eller
om den kan drosles.

Håber der er en som kan hjælpe.

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 16:42

> Ved godt jeg skal kigge efter om den har under 34hk, men står ikke ved
> særlig mange motorcykler som sælges.

Ja, det er nu noget skidt... pga. min GT-380 er opgivet med 4 ekstra
heste, så er den umulig at sælge selv om det ville være billigt med 9kilo.
for en begynder MC.... men på den anden side, jeg vil aldrig sælge den til
en der ikke kan lave den selv :)

> Lige nu prøver jeg og finde ud af om en Suzuki GSX 400 RR er for stor
eller
> om den kan drosles.

Den er for stor... alt for mange heste... men den ville være kanon til
at drosle i mine øjne, pga. vægt, bremser, afjedring osv... og når du er
gammel nok ... kapowww kræfter til mange år uden at den blir for stor :) har
selv kig på en :)

VH
Lars MOlnit

Fra : Denis Nielsen

Dato : 20-05-02 17:20

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> [...]
> at drosle i mine øjne, pga. vægt, bremser, afjedring osv... og når du er
> gammel nok ... kapowww kræfter til mange år uden at den blir for stor :)

Ved du hvor meget det koster og drosle sådan en?

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 17:25

> Ved du hvor meget det koster og drosle sådan en?

Sorry, aldrig haft brug for det :( er fra de gamle MC-pap regler... men
forhør hos forhandleren... men lige de 400'ere er jo lidt smågamle så det
kan nok give lidt problemer..

VH
Lars Molnit

Fra : Allan Bojesen

Dato : 20-05-02 18:21

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Sorry, aldrig haft brug for det :( er fra de gamle MC-pap regler...
men
> forhør hos forhandleren... men lige de 400'ere er jo lidt smågamle så det
> kan nok give lidt problemer..

Buchberg MC Service sælger drosselkit, og de ligger på ca. kr. 1.500,-.
Deres hjemmeside http://www.buchberg-mc.dk/ er under ombygning i øjeblikket
men du kan ringe til dem på 58 26 60 19 og høre hvordan landet ligger.

Allan Bojesen

Fra : Peter Andresen

Dato : 21-05-02 00:12

Hej Denis.

Jeg kører selv på en Suzuki GSX400RR, der er droslet til 34 hk med det
omtalte kit fra Buchberg til 1500 kr. Kittet består af 4 blænder der sættes
i indsugnings studserne, og det virker helt upåklageligt.

Mvh. Peter.