Priser i Singapore/langkawi
Fra : Brian Nielsen

Dato : 20-05-02 15:35

Hej Gruppe
Turen går til Singapore og Langkawi, Hvor, på nettet, finder jeg en oversigt
over priser på Mobiltelefoner og andet elektronik
Mvh Brian

Fra : alexbo

Dato : 20-05-02 17:22

Brian Nielsen <bjn@mobilixnet.dk> skrev

> Turen går til Singapore og Langkawi, Hvor, på nettet, finder jeg en
oversigt
> over priser på Mobiltelefoner og andet elektronik

www.sg er et godt sted at starte, men jeg tror ikke du finder noget billigt,
jeg har selv for nylig tilbragt 2 uger i Sg, og købte intet.

Min søn som bor i Sg, købte 2 digitalkameraer i Bilka,da han var hjemme i
julen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Morten Wartou

Dato : 26-05-02 14:02

> [...]
> jeg har selv for nylig tilbragt 2 uger i Sg, og købte intet.
> Min søn som bor i Sg, købte 2 digitalkameraer i Bilka,da han var hjemme i

Jeg købte et Sony DSC-F707 for ca. 7.500 i Singapore - på daværende
tidspunkt kostede det over 11.000 i Danmark.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou