Nedgradering af Outlook
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-02 14:51

Da jeg fik min Ipaq, medfulgte der en version af Outlook 2002 på engelsk.
Den var jeg så letsindig at installere selvom jeg i forvejen har Outlook
2000.

Er det muligt at afinstallere Outlook 2002 uden at afinstallere Outlook
2000?

Frank

Fra : Tanja

Dato : 30-06-02 09:12

Hej Frank,

Nøjagtig det samme er sket for mig, da jeg installerede min Ipaq. Jeg
har desværre ingen løsning fundet endnu, men hvis du har i mellemtiden
har løst problemet, hører jeg meget gerne fra dig.

mvh

Tanja

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 30-06-02 10:26

Mit allerbedste råd til dig er at du henvender dig direkte til en eller flere nyhedsgrupper med dit problem. Derved får du kontakt
med en stor gruppe af brugere, som alle hylder det gode gamle "Peer to Peer" princip hvor man gratis og uforpligtende hjælper
hinanden med at løse diverse problemer.
Det fine i ordningen er både mangfoldigheden og den gensidige kontrol med at løsningerne er korrekte - utrolig mange øjne følger
med - utrolig mange er parate til at komme frem med erfaringer/viden.

Men ingen er interesserede i at "guldkornene" havner i en eller anden database, med risiko for en merkantil udnyttelse. Ingen er
interesserede i at arbejde anonymt udenfor grupperne.
Så hvis du savner respons, så er det forklaringen. Der kan selvsagt være en der har en voldsom skrivekløe - så er spørgsmålet bare
om indholdet er mere værd end kløen.

pre

Fra : Tanja

Dato : 30-06-02 11:34

Hej pre

Jeg er helt lost her. Det var det jeg troede jeg gjorde - altså spurgte
ud i en forsamling af "peers".
Men nej ???

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 30-06-02 15:26

Nej, som jeg skrev: direkte. Du har henvendt dig til Kandu men Kandu Kan ikke. altså glem alt om Kandu´s bonuspoints og kom igen.

© pre 2002

Fra : Tanja

Dato : 30-06-02 19:12

"pre" skrev d. 30-06-02 15:26 dette indlæg :
> Nej, som jeg skrev: direkte. Du har henvendt dig til Kandu men Kandu
Kan ikke. altså glem alt om Kandu´s bonuspoints og kom igen.

> --
>
> mvh

Hej Pre,

Som sagt var jeg lost og det er jeg sådan set stadigvæk, selvom jeg
selvfølgelig sagtens kan læse hvad det er du skriver. Kandu er åbenbart
i dine øjne et småsuspekt projekt, hvor man ikke er "seriøs" nok.
Gud fader bevares.
Jeg kender godt nok ikke stedet særlig godt, men har indtil videre den
opfattelse, at det går stærkt med svar fra fellow peers - og indtil
videre har jeg ikke været i stand til at gennemskue større materielle
bagtanker.
Hvad angår bonuspoint er det vist som motivationsfaktor rimeligt
harmløst - sådan virker det i hvert fald på mig - som en ekstra
dimension af underholdning.

Det er lang tid siden jeg har abbonneret på "rene" nyhedsgrupper, og jeg
vil da gerne i gang igen - men din argumentation for at gøre det synes
jeg er helt hen i vejret.

mvh

Tanja

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 01-07-02 06:55

Hej Tanja

Sorry, emnet kan ikke diskuteres. Det er måske vanskeligt for andre at forstå, men som så mange andre har jeg gennem mange år nydt
godt af den viden, ekspertise og venlighed som har været til rådighed, sprecielt gennem denne gruppe. Det meste af hvad jeg kan,
har jeg lært her, så det er vel naturligt at jeg hvor det er muligt prøver at "betale tilbage" ved at hjælpe med at løse andres
problemer.

Men jeg nægter konsekvent at arbejde for Kandu, som i mine øjne prøver på til egen fordel at nasse på gruppesystemet uden at levere
noget retur. Så længe din mail(adresse) indeholder "Kandu", så længe vil jeg ignorere dit problem.

Dit problem er rimelig stort og kompliceret og kræver megen planlægning og omtanke. Det kan løses af Compaq, Microsoft, eller et
konsulentfirma. Selvsagt mod timebetaling.

Fra : Tanja

Dato : 01-07-02 07:58

Jamen altså - det må du jo selv om.

Det virker stadig på mig som om du er ude på at skyde gråspurve med
kanoner.
Hvad har timebetaling med noget at gøre her ? Nå EOD.

Alt kan iøvrigt diskuteres - FYI. Hvis man altså gider -og det gør jeg
ikke.
Weitergehen.

Tak for snakken.

mvh