MC Billeder?
Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 20-05-02 14:26

Hej NG

På dette link: http://communities.msn.dk/FritidMotorcykler kan alle jer der
har MSN konto lægge et billede af sin mc ind, så kan vi alle se hinandens...
MC
Man kan jo bare oprette en konto hvis man vil det er gratis!
--
Venlig hilsen Rune (bandit600)
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 14:52

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
hinandens...
> MC
> Man kan jo bare oprette en konto hvis man vil det er gratis!

nå ? og http://dfm.molnit.com/ er vi i forvejen.... ingen tilmelding,
og stadig gratis

VH
Lars Molnit

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 20-05-02 15:43

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> "Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
Ja det er jo meget godt men hvilken MC er din???
og hvem tilhører alle de andre MC'er???

Det var jo for at sætte MC på alle de navnene og evt. Portræt hvis nogen har
de lyster, men jeg vil da ikke tvinge nogen, det er bare et forslag.
Men du modtager da alligevel lige et billede af min Bandit
--
Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 16:38

> Ja det er jo meget godt men hvilken MC er din???

den grå MZ, og der hvor den er gul, med en rødhåret liggende over den,
samt Suzuki GT-380'eren...

Det vil sige de billeder som heder Moller... et eller andet. F.eks. både
rittig, samt Armand er derinde...

> og hvem tilhører alle de andre MC'er???

Navne, samt model er i billede navne... jeg ku så godt tænke mig at folk
lige opgave hele deres MC'ers model betegnelser... f.eks. nu fik jeg dine
billede, og der står der Bandit... ud fra dit nick herinde, kan jeg gætte
mig til det er en 600, men kan vi ik få den fulde :)

VH

> Det var jo for at sætte MC på alle de navnene og evt. Portræt hvis nogen
har
> de lyster, men jeg vil da ikke tvinge nogen, det er bare et forslag.

Ja, Portrætterne er der blevet spurgt om mange gange, men de fleste har
kun af deres MC'er :( ...

Claus Rittig, er det ik ham som ligger under den der Honda 600 ??? i rød
dragt , smil over hele fjæset :)

Armand, Sover op af sin GPZ900R

Steen Gruby, sider på sin kanon flotte XN85

osv.. nå ja, det er ikke Morten Juel som står bag hans Ex. Seca... det
er den tidligere ejer, så mon ikke han snart for updatet det billede..

> Men du modtager da alligevel lige et billede af min Bandit

Ja, så lige de lå i mail boxen... starter lige min dreamweaver, og
smider dem ind :)

VH
Lars Molnit

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-05-02 17:51

> Ja, så lige de lå i mail boxen... starter lige min dreamweaver, og
> smider dem ind :)
>
> VH
> Lars Molnit

Hej Lars.

Jeg har også sendt et par billeder af min, på et tidspunkt, er de forsvundet
i mængden ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 17:56

> Hej Lars.
>
> Jeg har også sendt et par billeder af min, på et tidspunkt, er de
forsvundet
> i mængden ?

Yepsen :) de lå langt nede i min mail box :) men nu er de der :)

VH
Lars Molnit

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-05-02 21:45

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Claus Rittig, er det ik ham som ligger under den der Honda 600 ??? i
rød
> dragt , smil over hele fjæset :)

Jah joh, det er mig, men det er ikke et smil - min fod sidder fast under
dyngen, og mit korpus roterede den forkerte vej da geden lagde sig på
siden...

Rittig

Fra : Freddy Lang

Dato : 20-05-02 19:24

Har lige været inde og kigge billeder....

Den allersidste, den med nummerpladen (tror nok det var en eller anden
Dennis).... hvor stammer det lille klistermærke fra? Det lille smiley,
omkranset af "dk.fritid.motorcykel". Sådan et kunne jeg da godt overtales
til at køre rundt med.

Mvh
Freddy Lang
SV 650 S

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 19:27

> Den allersidste, den med nummerpladen (tror nok det var en eller anden
> Dennis)....

Det var Dennis, samme person som skriver andet steds i denne tråd :)

hvor stammer det lille klistermærke fra? Det lille smiley,
> omkranset af "dk.fritid.motorcykel". Sådan et kunne jeg da godt overtales
> til at køre rundt med.

Ja, det lille mærke florere rundt mange steder... har set op til flere
ude fra pmc ha dem på osv... men jeg mener det er en del år siden de blev
lavet, og at de blev revet væk, efter rygtet :)

Men hvem skaffede dem ??? og kan der ikke laves igen ??? de vil jo være
en go ting på plasteret nu vi ikke har fået nr. plade holdere endnu :(

VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-02 19:48

On Mon, 20 May 2002 20:27:09 +0200, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

Hej.

> Men hvem skaffede dem ??? og kan der ikke laves igen ??? de vil jo være
>en go ting på plasteret nu vi ikke har fået nr. plade holdere endnu :(

Det var Jeppe Degnbol der for ca.3 år siden fik lavet omkring 100 af
dem.
Jeppe er desværre "arbejdsramt", så vi hører ikke så meget til ham for
tiden.
Så jeg tror ikke der vil komme flere fra den kant.
Desværre

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-05-02 20:44

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dennis).... hvor stammer det lille klistermærke fra? Det lille smiley,
> omkranset af "dk.fritid.motorcykel". Sådan et kunne jeg da godt overtales

Jeg lavede på et tidspunkt en "kladde" som jeg sendte til Jeanne/Racingbabe
som så sendte mig et par stykker, som tak

Hun solgte så nogle af dem, på Mc messen i Herning, men om vi kan få hende
til at lave nogle flere er det store ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Som faktisk godt selv kunne bruge et par dfm mærker til

Fra : Richard Pade

Dato : 20-05-02 19:39

Moller wrote:
> der
> hinandens...

Åh, nej, men MSN er jo Microsoft Territory, derfor ikke! Beware of the
evil - he will steel your pants... Keep away and safe.

> nå ? og http://dfm.molnit.com/ er vi i forvejen.... ingen tilmelding,
> og stadig gratis

Se det lyder straks meget bedre. Godt ini'tiv!

Richard

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-05-02 23:03

Richard Pade wrote:

> Åh, nej, men MSN er jo Microsoft Territory, derfor ikke! Beware of the
> evil - he will steel your pants... Keep away and safe.

Ovenfor ses et nydeligt eksempel på hvad ondskaben gør ved citaterne :-/
Derudover kan føromtalte side sikkert kun læses i IE :-/
--
mvh Jes Vestervang - en meget glad linuxbruger
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Dybdal

Dato : 21-05-02 00:49

Jes Vestervang wrote:

> Ovenfor ses et nydeligt eksempel på hvad ondskaben gør ved citaterne :-/
> Derudover kan føromtalte side sikkert kun læses i IE :-/

Næ, af en eller anden mærkelig grund er de kommet til at lave den så den
også virker i Mozilla.

--
Morten Dybdal

Fra : Richard Pade

Dato : 21-05-02 19:26

Morten Dybdal wrote:

> Næ, af en eller anden mærkelig grund er de kommet til at lave den så den
> også virker i Mozilla.

Minsandten også i good ole Netscape C. 4.79 - de må da virkelig være i
bekneb for brugere, MSN ;)

Richard

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-05-02 19:50

"> nå ? og http://dfm.molnit.com/ er vi i forvejen.... ingen
tilmelding,
> og stadig gratis

Hvis jeg skal være helt ærlig savner jeg osse navne på nogle af dem,
specielt den her

http://www.aub.dk/~molnit/dfm/high/OJOJ_ellers_en_model.jpg

Mvh Jesper
CB750F 83´

Fra : Moller

Dato : 20-05-02 21:22

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dkFJERN_DETTE> wrote in message

> [...]
> tilmelding,
>
> Hvis jeg skal være helt ærlig savner jeg osse navne på nogle af dem,

Ja, for de singel personer der er herinde, må man jo håbe hun er her i
landet, og også singel *GGG* Go Jagt :)

VH
Moller