Moses Hansen gæst i P3 programmet
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 20-05-02 13:42

Hejsa alle.

Torsdag d. 23/5-02 fra kl. 10:00-12:00 er Moses Hansen gæst i P3 programmet
STRAX.

Her kan lytterne maile spørgsmål ind til Moses, så jeg vil opmuntre alle jer
til, at sende nogle suverænt gode spørgsmål ind til ham, og lytte til
programmet. Kan du ikke høre det, ja så send alligevel et godt spørgsmål
ind.

Detaljerne finder du på siden www.dr.dk/p3/strax Programpunktet hedder
VICKY TOPPEN.

Bed også for Moses Hansen den dag, og at der må komme nogle positive, og
afklarende
spørgsmål. At Gud må give Moses visdom til at besvare dem alle.
--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen fra Viborg
se min hjemmeside.

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 20-05-02 20:02

Hvem er Moses Hansen. Jeg har aldrig hør tom ham?

--
Med Venlig Hilsen
Livssynskonsulent og foredragsholder

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 20-05-02 20:07

"Steen Jørgensen" <steensforedrag@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem er Moses Hansen. Jeg har aldrig hør tom ham?
her kan du se noget om Moses Hansen.
http://www.watchman.dk/

Fra : P.N.

Dato : 20-05-02 20:38

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> til, at sende nogle suverænt gode spørgsmål ind til ham, og lytte til
> programmet. Kan du ikke høre det, ja så send alligevel et godt spørgsmål

Undskyld men hvad har det her at gøre med New age ?.
Dette indlæg er off-topic, da dette er dk.livssyn.newage.
P.N.

Fra : R.N.

Dato : 20-05-02 23:46

" P.N." skrev i en meddelelse

> jer

> Undskyld men hvad har det her at gøre med New age ?.
> Dette indlæg er off-topic, da dette er dk.livssyn.newage.

New Age betyder ny tid. Og man må vel sige at alt i forbindelse med at
Moses Hansen bliver bedt om at være gæst i P3 har at gøre med noget helt nyt
i tiden.

Så sent som for et år siden ville han aldrig være blevet bedt om det.

men desuden går hele New age-bevægelsen jo stærkt ind for alt vedr. at sende
gode kærlige og fredfyldte tanker til både vore venner og fjender, så når
der er een der beder folk om at sende noget godt til et radioprogram, så er
det vel også New age-relevant.

Med kærlig hilsen elena@io.dk

Fra : P.N.

Dato : 21-05-02 15:39

læs radio islams hjemmeside
http://abbc.com/

"R.N." <elena@io.dk> wrote in message news:acbuad$ft7$1@news.cybercity.dk...

> [...]

> der er een der beder folk om at sende noget godt til et radioprogram, så

Nu skal jeg sige dig en ting Børge og moses har ved flere lejligheder
betegnet New Age som Satans værk,
Nu har han den frækhed at dukke op her og lave reklame for en fup religion
kaldet kristendommen.
Og ikke alene er det ikke New age-relevant, det er OT.
FUT: News: dk livssyn.kristendom

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 21-05-02 22:01

" P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> læs radio islams hjemmeside
> http://abbc.com/
>

> "R.N." <elena@io.dk> wrote in message

Jeg tror på at der kun er en vej til Gud og vejen er Jesus Kristus alt andet
er bedrag.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 21-05-02 22:24

" P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> læs radio islams hjemmeside
> http://abbc.com/
>

> "R.N." <elena@io.dk> wrote in message

Hvad er du bange for?

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 22-05-02 06:37

" P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> læs radio islams hjemmeside
> http://abbc.com/

Da jeg erfare at du ikke kender noget til kristendommen sender jeg for
adressen til min hjemmeside og so nogle andre e.net. adresser.
her kommer de.
http://www.evangelist.dk/

http://hjem.get2net.dk/vagn_moeller/index.htm

www.kbc.dk

http://www.bibel-skolen.dk/

http://www.amc-aalborg.dk/

http://www.amc-aalborg.dk/

www.oplevjesus.dk

´Jeg håber at du ved at læse på disse sider får en bedre forståelse af Jesus
og kristendommen.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 21-05-02 06:53

> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message

Må andre end din forståelse af New age være her eller må vi der kun tror på
Jesus ikke komme på jeres messer og forkynde Jesus og kun frelse .
Er du bange for at Jesus skal rive nogle ud af New age
Helvedet og ind i Himmerige.

Fra : Rie Lysvad

Dato : 22-05-02 22:33

Ja, jeg synes osse at Moses Hansen er OT her i newagegruppen,som han
betragter som satans værk. Jeg har haft den blandede fornøjelse at se ham i
TV et par gange og han virker ikke ligefrem sympatisk. Der kommer ingen
bønner fra mine læber til fordel for Moses Hansen.
Han er jo ikke et menneske i nød. Der er nok nogen der trænger hårdere -
måske dem som Moses Hansen forsøger at manipulere med.

Med venlig hilsen Rie

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 23-05-02 07:28

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
elle nogle af de der er forørte af mange Newage´s predikanter der mener de
tjener Gud men kun tjener deres penge pung.

www.nydheder.subnet.dk