Detonator driver giver Vfwinit error under~
Fra : Mogens

Dato : 20-05-02 12:45

Hej

Jeg har et Asus 7100 G2 MX grafikkort samt et Terratec TV kort.
Når jeg bruger Asus egne drivere kører alt fint, men installerer jeg
Nvidia Detonator drivere får jeg under opstart en Vfwinit error og
den kommer 5 gange mens Windows loader færdigt.
Bagefter er der intet i vejen og alt ser ud til at køre 100%, men er
der ikke en måde jeg kan slippe af med disse irriterende fejl ?

Selvfølgelig kunne jeg nøjes med Asus egne drivere, men der er
nogle spil som kører betydeligt bedre og mere stabilt med
Detonator drivere.

Håber der er nogen eksperter som kan hjælpe

På forhånd tak

Mvh Mogens