Træfældning
Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 20-05-02 11:57

Er der mon nogen der vil fælde et bøgetræ, det er vel omkring 15m højt.
For besværet er der ingen kontanter, men i stedet er alt træet dit.

Mvh
Flemming

Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 20-05-02 11:59

Jeg skal nok lige tilføje at træet befinder sig i Greve.

Mvh
Flemming

Fra : N/A

Dato : 20-05-02 12:12

Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 20-05-02 12:12

Ja, jeg så det godt, og som nævnt i mail 2, så befinder det sig i Greve.

Mvh
Flemming

Fra : Janner

Dato : 20-05-02 12:42

Oki *S* det er lidt langt fra Aalborg ... Så held og lykke med din træ *S*

Hygge

Jan

Fra : M@rk

Dato : 20-05-02 14:58

Mon, 20 May 2002 12:57:09 +0200, berigede "Fl. Jacobsen"
<fjfj@get2net.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Er der mon nogen der vil fælde et bøgetræ, det er vel omkring 15m højt.
>For besværet er der ingen kontanter, men i stedet er alt træet dit.

Well, hvis jeg bare havde grejet, så ville jeg såmænd gerne hjælpe dig
......... men hvis nogen ligger inde med grejet og mangler et sæt
hænder, så råb endeligt højt - naturligvis mod en rimelig andel af
foderet til min brændeovn ))

/Mark

PS
Jeg er i øvrigt meget i tvivl om, om jeg selv er off-topic lige nu ...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-05-02 15:09

On Mon, 20 May 2002 15:58:20 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

> [...]
>........ men hvis nogen ligger inde med grejet og mangler et sæt
>hænder, så råb endeligt højt - naturligvis mod en rimelig andel af

Jeg har grejet - og det _trænger_ til at komme ud og lave noget. Der er
bare lige rigeligt langt itl Greve :-/

http://www.gartneriet.dk

Fra : Tobias Simonsen

Dato : 21-05-02 11:29

"Fl. Jacobsen" wrote:

> Er der mon nogen der vil fælde et bøgetræ, det er vel omkring 15m højt.
> For besværet er der ingen kontanter, men i stedet er alt træet dit.
>
> Mvh
> Flemming

Står det inde i en have? Er der plads til at "lægge" det ned? Hvad med
grenene, køre du selv dem væk, eller skal ALT væk?

/Tobias