Chateaux Lynch-Moussas 1985
Fra : Lars Kalsen

Dato : 20-05-02 10:37

Hej,

Er der nogen der ved, hvad en 5 Chateaux Lynch-Moussas 1985 koster i en
vinhandel. Det er Peter Brixtoftes foretrukne vin hos Restaurant Zepp, og
jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad de tjener på den. De tager i hvert
fald 8.250 kr.

Med venlig Hilsen

Lars Kalsen

Fra : Zilly ink

Dato : 20-05-02 19:45

Lars Kalsen wrote:
:: Hej,
::
[...]

5 cru; Château Lynch Moussas, Pauillac 149,95 kr (phillipson wine)
En -85 kan sagtens være meget dyrere..........men der er meeeget langt op til de 8.000 !!

--
Regards

Zillyink.
Remove: 123 from @

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-05-02 17:00

"Lars Kalsen" <mail@mail.dk> wrote in message

> [...]
> jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad de tjener på den. De tager i hvert

Var det ikke ch. Petrus, der kostede disse grumme mange penge? Ellers er han
(eller måske Farumborgerne blevet snydt så det gør noget!

vh
Jan

Fra : Ole Peter Riis

Dato : 02-06-02 14:59

Ja, det var Petrus'en der kostede over 8 k.
Lynch-Moussas'erne røg til ca. kr. 1300-1400 stk. (så vidt jeg husker)
Jeg vil skyde på at auktions priserne på 85 Moussas er knap 500.

/OP