Clairvoyance - interesseret
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 20-05-02 10:20

Jeg er ny her i gruppen. Jeg kan se, at nogen er interesseret i
Clairvoyance.
Jeg synes også, at det er spændende og for dem, der bor på Sjælland eller
som gider kører fra Fyn eller Jylland, så kan jeg sige, at der afholdes en
messe i København, som hedder "Mystikkens Univer" - næste gang d.
1+2+3/11-2002 i KB-Hallen.
Her kan man møde rigtig mange clairvoyante. Er det noget for jer - så tjek
http://www.daninfo.dk/mystikken/forside.htm

På denne messe afholdes også foredrag om disse emner, dersom nogen har brug
for forklaringer på tingene - og ikke kun "bare" vil opleve fænomerne.

--
Med Venlig Hilsen
Livssynskonsulent og foredragsholder