Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Bedste GF4 MX eller GF3Ti200 til prisen / ~
Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-05-02 10:02

Jeg overvejer at skifte mit ATI All-in-wonder Radeon ud. Jeg er ellers
voldsomt glad for det, men jeg synes jeg savner noget 3D performance.
Særligt i Counter-Strike, hvor jeg meget gerne vil ligge så tæt op af
100 FPS i en rimelig opløsning, som muligt.

Mit system er opbygget med T-Bird 1200, ECS K7S5A, 256 MB SD-133, og
jeg kører Win XP Pro. Jeg kører med de seneste drivere fra ATI, og
kører Open GL i CS.

Jeg vil først høre, om der er andre der har fået All-in-wonder Radeon
til at spille til Counter-Strike?

Hvis ikke, så overvejer jeg at kaste nogle slanter efter et Geforce 4
MX eller Geforce 3 Ti200. Hvor får man mest for pengene lige nu?

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Sparre

Dato : 20-05-02 16:23

> Hvis ikke, så overvejer jeg at kaste nogle slanter efter et Geforce 4
> MX eller Geforce 3 Ti200. Hvor får man mest for pengene lige nu?

Jeg vil, med forbehold ;), tro at du får mest ud af et Geforce 3 Ti200

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364887894
evt. dette gainward Geforce 3 Ti500 (faktisk et Ti200 der er overclocket),
en kammerat har et og han er vildt tilfreds med det

GF4 MX skulle være ret dårlige...

Fra : Thomas Bowers

Dato : 22-05-02 15:30

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> [...]
> evt. dette gainward Geforce 3 Ti500 (faktisk et Ti200 der er overclocket),
> en kammerat har et og han er vildt tilfreds med det

Hvorfor ikke bare købe et ti200 og selv OC det til ti500....
Er der da hurtigere ram på det, siden det koster +1K mere end ti200 ?

Hilsen Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-05-02 23:03

Hans Pedersen wrote:
[snip]
> Hvis ikke, så overvejer jeg at kaste nogle slanter efter et
> Geforce 4 MX eller Geforce 3 Ti200. Hvor får man mest for pengene
> lige nu?

Jeg vil tro et GF3Ti200 nok er det bedste bud, men til CS alene kan det
godt være et GF4MX (hvilken model?) er hurtigere. CS er jo et ret
gammelt spil og bruger ikke nogle af de specielle funktioner GF3'eren
kan, men måske vil du spille nogle nyere spil?

Prøv at studere disse benchmarks.
http://www.digit-life.com/articles/gf4mx/

--
Lars

OutlookExpress-bruger? Kik lige her.
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-05-02 07:25

On Tue, 21 May 2002 00:02:39 +0200, Lars Jørgensen
<lagojo@hotmail.DOT.com> wrote:

>Jeg vil tro et GF3Ti200 nok er det bedste bud

Jeg har solgt mit All-In-Wonder og bestiller et Pallit Daytona GF 3
Ti200 med 128 MB RAM. Jeg har også indtryk af at det er her jeg får
mest for pengene.

Egentlig tror jeg at jeg ikke kan undgå næsten konstant 100 FPS i
Counter-Strike hvadenten jeg kører med det ene eller det andet kort.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk