Salg af lejlighed.
Fra : Michael Madsen

Dato : 20-05-02 09:44

Hej.

Jeg har i 1994 solgt en ejerlejlighed.

Da jeg havde økonomiske problemer blev jeg ening med kreditforeningen om at
de skulle sælge min lejlighed.
De fandt en ejendomsmægler som skulle sælge for mig, det var jo meget godt
troede jeg.
Nu er det så jeg gerne vil undersøge hvad lejligheden blev solgt for, og
hvem der købte den. Jeg tror nemlig der er foregået noget "lusk"

Når lejligheden ligger i Dybelsgade på Vesterbro i Kbh. hvor skal jeg så
henvende mig for at se disse oplysninger?

Mvh.
Michael

Fra : N/A

Dato : 20-05-02 10:28

Fra : Michael Madsen

Dato : 20-05-02 10:28

Peder Porse <boesvej2@post11.tele.dk> skrev i en
> Har du ikke slev skrevet under på et skøde?
> pp

Jeg gav "BRF" fuldmagt til at sælge lejligheden, for at undgå tvangsaktion.

Michael

Fra : Klaus

Dato : 20-05-02 14:30

"Michael Madsen" <michael_m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når lejligheden ligger i Dybelsgade på Vesterbro i Kbh. hvor skal jeg så
> henvende mig for at se disse oplysninger?
Henvend dig på tinglysningskontoret. Der kan du se alle tilgængelige
oplysninger.
Klaus