Bekæmpelse af sølvfisk
Fra : TORBEN STEFFENSEN

Dato : 20-05-02 09:36

Hej Allesammen

Vi har problemer med sølvfisk, som kommer frem om natten, i køkkenet. Der er
temmelig mange, så vi vil selvfølgelig gerne have dem væk.

Jeg har hørt, at udluftning hjælper. Jeg går ud fra, at hvis man holder
vasken og køkkenbordet rent og tørt hjælper det også. Er der nogle af jer,
som har gode erfaringer om bekæmpelsen af disse små dyr?

Mvh, Torben

Fra : Per K

Dato : 20-05-02 10:38

"TORBEN STEFFENSEN" <torbensteffensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vasken og køkkenbordet rent og tørt hjælper det også. Er der nogle af jer,
> som har gode erfaringer om bekæmpelsen af disse små dyr?

Gøre hele køkkenet rent. Sølvfisk plejer at være tegn på at der er beskidt
et eller
andet sted man normalt ikke kommer og gører rent.
Jeg arbejdede engang for Odense Bygningsrenovering hvor vi havde samme
problem
et sted hvor vi skulle til at renovere.
Der var fyldt med tonsvis af sølvfisk, men efter en desideret hovedrengøring
af hele
de befængte lokale slap vi af med dem 100%.

Venligst Per

Fra : John Vedsegaard

Dato : 27-05-02 20:25

Hej TORBEN STEFFENSEN