Lagringsmappe i Microsoft Outlook
Fra : Toft

Dato : 20-05-02 09:50

Håber der er en der kan hjælpe mig..

I Outlook Ekspress kan jeg selv bestemme hvor jeg skal lagre alt min e-post,
hvilket betyder, at jeg ikke behøver at miste alle mine mails, hvis jeg skal
formatere min HD...

Jeg har forgæves prøvet at finde det i MS Outlook ( Den som er med Office
2000 )..

Jeg håber nu der er en venlig sjæl der kan være mig behjælplig ..

MHV

Brian Toft

Fra : pre

Dato : 20-05-02 10:53

Flyt din *pstfil efter behag. Når Outlook brokker sig over den manglende
fil, fortæl hvor den er.

pre