Små snoede veje tæt på Kbh?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-05-02 09:27

Kan det passe at man skal helt op til Vedbæk/Trørød for at finde subj.?

Mvh Thomas SV650S

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 20-05-02 10:23

--

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at man skal helt op til Vedbæk/Trørød for at finde subj.?
>
> Mvh Thomas SV650S

Du kan køre ud mellem Ballerup, Høje Tåstrup og Roskilde. Den trekant er
fyldt med små snoede vej

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-05-02 14:11

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> --
>
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan køre ud mellem Ballerup, Høje Tåstrup og Roskilde. Den trekant er
> fyldt med små snoede vej

Jeg er lige kommet tilbage fra en smuttur (grillen skal jo nå at blive
rigtig varm til iaften:)) godt nok oppe ved Hareskov. Hele Hareskovsområdet
er gennemsyret af små snoede og bugtede veje som er totalt fede at køre på.
Tror jeg skal en tur derop igen imorgen.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Richard Pade

Dato : 20-05-02 19:33

Thomas Hjort wrote:

> [...]
> er gennemsyret af små snoede og bugtede veje som er totalt fede at køre på.

Nu ved jeg ikke, hvor du kommer ud af byen, men sydligere end
Hove-området, som Rune
anbefaler, finder du gode veje syd for Roskildevej; start syd for City
2, find første vej
på højre hånd på Tåstrup-Køgevejen syd for krydset, hvor vejen fra City
2 (faktisk helt fra Sengeløse) møder T.-K.-vejen. Bare kør vestover ind
mod Tune, fortsæt evt syd om Roskilde eller sæg op mod Hove fra området
ved hedeland.

Hvor lang vestpå kom du i Hareskoven? - ud gennem Kirke Værløse mod
Ganløse og videre mod Slangerup eller nordpå op mod Lynge og det totalt
iorden 130-150 graders sving rundt om Bastrup sø - se dig godt for i
T-krydset midt i svinget. Nord for Hareskoven - og Lynge - er der gode
veje inde ved og nord for Bregnerød Kro; kig efter en lille
forbindelsevej til skovvejen norvest ud mod P-pladsen ved Lynge-Allerød
Syd-vejen - du kan godt komme igennem selv om den ser lukket ud på Krak.

Nord for Lynge og vest for Allerød over mod Lystrup og Slangerup Nord,
eller Ganløse - mange gode veje.

Enten fra P-pladsen eller tilbage fra Bregerød Kro og østover kommer du
til Kirkelte hhv Birkerød hvor du kan snuppe en svingom med Sjæls Sø.
Tja, nu er du højere end Vedbæk, men på sjovere veje end
Helsingørmotorvejen, ikke :)

Richard
Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-05-02 20:33

"Richard Pade" <richardDOTpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Syd-vejen - du kan godt komme igennem selv om den ser lukket ud på Krak.
>
> Nord for Lynge og vest for Allerød over mod Lystrup og Slangerup Nord,

Hej Richard.

Jeg har sgi ikke lige ruten i hovedet. Men det du beskriver lyder
interessant. Det checker jeg ud en af dagene.

Mvh Thomas

Fra : Richard Pade

Dato : 20-05-02 20:55

Thomas Hjort wrote:

> Hej Richard.
> Jeg har sgi ikke lige ruten i hovedet. Men det du beskriver lyder
> interessant. Det checker jeg ud en af dagene.

Det skulle du gøre - der er masser af muligheder - you can't miss it -
ellers spørg igen.

Richard

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 20-05-02 22:06

> [...]
Lynge-Allerød
Krak.

> Det skulle du gøre - der er masser af muligheder - you can't miss it -

Ellers mød op klokken 18:00 ved McDonalds på Københavnsvej i Roskilde i
morgen (21/5) så skal vi nok vise dig dem!

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 21-05-02 10:22

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at man skal helt op til Vedbæk/Trørød for at finde subj.?
>
> Mvh Thomas SV650S

Man kan også køre over til Horns Herred, hvis man vil bare lidt længere væk
fra København, masser af gode veje så længe man lige holder sig fra den
"hovedvej" som går i midten op igennem. I nord er der Jægerspris og Kulhuse.
Begge steder findes der fremragende is-boder Hvis man kommer over broen
fra Frederik(U)sund kan man køre mod Gerlev og videre mod Skulderlev, over
Sønderby hvor der findes en kro ved landsbyens gadekær, som serverer gode
wienersnitzler på størrelse med en lokumsbræt som tilbehør serveres faktisk
dreng ! Videre mod Skibby kommer man forbi Selsø hvor man lige kan nå at
stoppe op og kigge ud over søen som er total fredet. Selsø slot er også at
finde her... pas på den hvide dame !

Jeg er lokal kendt i dette område, født og opvokset i Skibby. Vi kunne evt
lave en fælles tur fra kbh en dag. Men det bliver nok ikke før om en god
måneds tid da jeg flyver "over there" om en lille uge. Kulhuse området er
jeg ikke så kendt i.

MVH Rune

Fra : Richard Pade

Dato : 21-05-02 19:22

"RuneR (TDM850)" wrote:
> [...]
> stoppe op og kigge ud over søen som er total fredet. Selsø slot er også at

En fed vej tilbage til K-havnstrup fra Skibby - eller Holbæk og Tuse Næs
nu vi taler om gode områder - er sydpå til den gamle Holbæk-Roskildevej
fra Munkholmbroen og følge den ind mod Roskilde. Ved Svogerslev
(vistnok) kan man lægge kursen en gang nordligere ud mod fjordkysten ad
en vej, der fører forbi Skt. Hans (kik ind og sig tok-tog fra
afgiftsministeren) og ender i Roskilde lidt syd for Vikingeskibsmuseet.
Derfra er man hurtigt ovre i Hoveområdet gennem Himmelev eller
nordligere og resten er rutine.

> Jeg er lokal kendt i dette område, født og opvokset i Skibby. Vi kunne evt
> lave en fælles tur fra kbh en dag. Men det bliver nok ikke før om en god
> måneds tid da jeg flyver "over there" om en lille uge.

Jamen det gør vi gerne hen mod Sankt Hans (altså datoen).

> Kulhuse området er jeg ikke så kendt i.

Men hvad kan der også være af veje deroppe ud over sommerhus-ditto?

Richard