Skærme
Fijala 3554
Tilslutning af fjernsyn
Fra : Allan Madsen

Dato : 19-05-02 23:57

Hej

Jeg har en bærbar, som jeg gerne vil forbinde til mit fjernsyn. Jeg har et
kabel fra tv-out stikket på min pc, som ender ud i et scart-stik, hvilket
jeg har tilsluttet mit fjernsyn. Men jeg kan ikke få noget billede frem på
tv'et.

Jeg er bange for at mit skærmkort ikke er installeret korretkt, da jeg ikke
kan vælge at slå monitor til og fra under skærmegenskaber.

Er der nogen der kan hjælpe ??

Allan

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-05-02 02:12

> Jeg er bange for at mit skærmkort ikke er installeret korretkt, da jeg
ikke
> kan vælge at slå monitor til og fra under skærmegenskaber.
>
> Er der nogen der kan hjælpe ??

Det skal muligvis slås til i BIOS...

- Martin

Fra : Allan Madsen

Dato : 20-05-02 09:56

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> ikke

> Det skal muligvis slås til i BIOS...
>
> - Martin

Jeg har kigget i Bios'en, og der er ingen instillinger af tv-out el. lign.

Jeg er ikke klar over om min driver er for gammel, da jeg i øjeblikket kører
med XP, og før havde WIN98. CD'en med drivere er ældre end XP....

Allan

Fra : zzenn

Dato : 20-05-02 15:19

> [...]
>
>Jeg er bange for at mit skærmkort ikke er installeret korretkt, da jeg ikke
>kan vælge at slå monitor til og fra under skærmegenskaber.

Har du sørget for at slå fjernsynet over på til den aktuelle AV
indgang? Hvis du har en video med scart kan du tjekke om du kan få
billede fra den. Hvis ja, må problemet helt klart være i computeren.

Og hvis det er tilfældet kan jeg ikke råde til andet end at
dobbelttjekke alle indstillinger i grafikkortets opsætning.

Remove "SPAMFREE" from address to write me.