asus3400
Fra : Peder Dynesen

Dato : 03-12-00 18:10

Hej med Jer

Er der nogen der ved, hvordan jeg får en ASUS 3400 grafikkort til at køre
DVD film?

Venlig hilsen
Peder

Fra : T S Jensen

Dato : 03-12-00 22:14

Det er svært, medmindre du har en ret hurtig processor (gerne over 800 MHz).

Brug eksempelvis PowerDVD til at afspille filmene...
Der skulle ikke være noget problem. Jeg prøvede det, men det hakkede...jeg
kan bare ikke huske om det var med min 350 MHz'er, eller 700'eren.

Tommy

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 03-12-00 23:37

T S Jensen wrote:

> Det er svært, medmindre du har en ret hurtig processor (gerne over
800 MHz).

Det vil jeg nu ikke give dig ret i: Mit kører fint og flydende med en
Cel300@450 MHz. Og det er med WinDVD som skulle være lidt mindre
effektiv end PowerDVD.

> Brug eksempelvis PowerDVD til at afspille filmene...
> Der skulle ikke være noget problem. Jeg prøvede det, men det
hakkede...jeg
> kan bare ikke huske om det var med min 350 MHz'er, eller 700'eren.

Jeg gætter på at det har været 350´eren.
Men jeg mener nu at have set et sted, at selv dén skulle kunne klare
det?

Men bortset fra det skal maskinen også være sat rigtigt op. Især skal
drevene køre med DMA, ellers bruges der en masse processorkraft til
at hente datastrømmen, og så er det klart hvis det hakker.
Men det kan også ske hvis man har en masse programmer kørende i
baggrunden.

   Venlig hilsen
       Henrik

Fra : T S Jensen

Dato : 04-12-00 00:54

Jeg har tænkt over det, og ja, det var med 350'eren.

Og jeg mener, at jeg ikke havde slået DMA til. Men det er så længe siden...
:)

Tommy

Fra : Lars Christiansen

Dato : 04-12-00 11:02

Det virker fint med PowerDVD.. ingen problemer overhovedet, du kan endda
køre det ud af TV-Out udgangen...