Bedste Java værktøj/designer/compiler
Fra : Smash

Dato : 19-05-02 23:07

Hej

Jeg har brugt Bluette 0.7 til at lave mine små java programmer i til skole
brug (C niveau på HTX), men vil nu gerne lave lidt mere seriøs
programmering. Hvad er det bedste værktøj? - Jeg er ikke verdens bedste, så
det skal helst være lidt træk-og-slip agtig (ligesom en wysiwyg editor til
html )

MVH
Smash

Fra : Kenneth Plettner

Dato : 19-05-02 23:13

Prøv "Forte for Java" fra Sun - det er gratis og fungerer ganske godt
(faktisk overraskende godt) - du kan hente den fra www.javasoft.com

Fra : Thomas Bentzen

Dato : 21-05-02 10:47

Et meget godt bud er Eclipse frameworket på www.eclipse.org