Hente @msn.com til outlook express ??
Fra : PD

Dato : 19-05-02 23:13

Hej.

Min Outlook Express henter mail fra mine normale e-mail konti, og fra to
hotmail.com konti uden problemer.

Men af en eller anden grund kan jeg ikke finde ud af at få den til at hente
fra min msn.com konto, som vel i bund og grund ellers er precis som en
hotmailkonto at sætte op ??

Er der et lyst hoved her der kan guide mig igennem, eller der kan give en
link til en beskrivelse af "how to", så vil jeg blive meget glad.

Mvh.
PD

Fra : Alexander Køpke

Dato : 20-05-02 10:00

"PD" <pshdo@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hente
> fra min msn.com konto, som vel i bund og grund ellers er precis som en

Så vidt jeg ved er hotmail.com den eneste freemail, hvor der er åbnet op for
muligheden for, at man kan få adgang til den via sit "normale"
email-program; outlook, incredimail osv.

Jeg vil lige undersøge sagen på mns.dk.

Fra : PD

Dato : 20-05-02 11:40

Hej.
Tusind tak for svaret, jeg fandt ud af at jeg er i en forkert NG, så jeg
stiller mit spørgsmål i mail+news.outlook-express i stedet...
Undskyld.
Mvh
PD