Hvor meget må man give?
Fra : Dan

Dato : 19-05-02 20:07

Hvor meget må jeg give for en 6210'er. Fin stand, ingen betydelige ridser
osv. Det sædvanlige

hvad er en realistisk pris for sådan en telefon?

Fra : M.S.R.

Dato : 19-05-02 21:16

En yderligere beskrivelse ville jo hjælpe :) - F.eks alder!

Dog er det vigtigt at understrege at 6210 er en udgået model som ikke sælges
mere!

/msr

Fra : Daniel Ekelund

Dato : 19-05-02 21:17

1000kr er ikke for meget at give for sådan en!

Fra : Dan

Dato : 19-05-02 21:45

De fleste jeg har set ligger billigst på 1200 og dyrest på ca 1700.

12-1300 er med andre ord for meget? Alderen skifter lidt på de modelle jeg
har kigget på, men fra 2 til 7 mdr. gammel

/Dan

Fra : M.S.R.

Dato : 20-05-02 09:50

Hej Dan

Det er selvfølgelig en smags sag, hvad du vil give for en brugt telefon.

Jeg ville ikke selv give mere end 1000, hvis den er ½ år gammel og i
perfekt stand.

Husk at der har været mange problemer med de første udgaver af 6210 -
hvilket incl. min egen tidligere 6210.

/msr

Fra : Daniel Ekelund

Dato : 20-05-02 10:26

Den 6210 jeg har virker 100% ok den er fra august sidste år!