Problemer med TabbedNotebook
Fra : Henning Madsen

Dato : 19-05-02 20:03

Jeg har plaseret en ListBox og nogle Edit komponenter på en TabbedNotebook.
Disse er først plaseret på Formen og dernæst trukket over på TabbedNotebook
komponenten således at de kan ses på alle siderne. Dette virker ok, men
samme måde virker ikke når jeg vel anbringe nogle Labels komponenter.
Hvorfor ??

En forklaring vel være velkommen
på forhånd tak.
--
----
Med venlig hilsen

Fra : Poul Liboriussen

Dato : 24-05-02 18:20

Så vidt jeg ved kan man heller ikek trække editfelter osv over på en
TabbedNotebook. Det du skal gøre er at klippe dem ud og så indsætte dem der
på.