News serveren returnerede en fejl
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 19-05-02 19:29

Når jeg skal sende et indlæg via MacSoup får jeg meddelelsen:

"News serveren returnerede en fejl: 441 435 Duplicate".

Denne vidunderligt oplysende besked plages jeg undertiden af med måneders
mellemrum. Så går den i sig selv igen. I disse dage holder den stædigt på
med at komme.
Nærværende besked sender jeg derfor via Entourage.
Al anden internetkommunikation virker. Jeg kan modtage alle meddelelser fra
gruppen.
Det skal dog bemærkes, at fejlen fremkom på et tidspunkt, hvor forbindelsen
var temmelig træg. Remote access stod af flere gange. MacSoup var længe op
at hente meddelelser i fredags, og IE var 20 minutter om at hente den nye
Graphic Converter. I dag er der mere fart på.
Jeg har et EiconDiva ISDN Modem.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-05-02 19:46

In article <B90DB6B1.1438%Ossmidt@post11.tele.dk>,
Ove Steen Smidt <Ossmidt@post11.tele.dk> wrote:

> I disse dage holder den stædigt på med at komme.

Sunsite har været lidt overbelastet pga en ny Linux-version.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 20-05-02 12:28

> Sunsite har været lidt overbelastet pga en ny Linux-version.

Nu skulle problemet være ovre. Men hvor ligger svagheden egentlig, når
sådan en detaille blokerer for min afsendelse af meddelelser via
MacSoup? Kan jeg gardere mig ved at indrette mig på en anden måde? Ville
det være sket med ADSL?

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 20-05-02 13:24

> [...]

> sådan en detaille blokerer for min afsendelse af meddelelser via
> MacSoup? Kan jeg gardere mig ved at indrette mig på en anden måde? Ville
Klip

Hej Steen

Ja, det kan du tro, det skete for første gang for mig igår,
varede næsten hele aften. Jeg bruger "suppen"

Machilsen Karen

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-05-02 13:42

In article <1fchh8x.ngee757gi4feN%ossmidt@post11.tele.dk>,
ossmidt@post11.tele.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> Nu skulle problemet være ovre. Men hvor ligger svagheden egentlig, når
> sådan en detaille blokerer for min afsendelse af meddelelser via
> MacSoup?

Det er vel næppe en detalje at Sunsite løb tør for båndbredde.

> Kan jeg gardere mig ved at indrette mig på en anden måde? Ville
> det være sket med ADSL?

Sandsynligvis ikke.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 20-05-02 16:35

> Det er vel næppe en detalje at Sunsite løb tør for båndbredde.

> Sandsynligvis ikke.

Vil lige tilføje at vi bruger ADSL, så det gør ingen forskel.

Machilsen Karen