sc 28 / 33
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-05-02 19:07

Jeg er i tvivl om, hvilken model min Honda FireBlade er..

Den er fra 1997 , er det så en sc 28 eller sc 33 ??

Og hvad står det egentligt for ?

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Michael K. S.

Dato : 19-05-02 19:50

On Sun, 19 May 2002 20:06:52 +0200, "Kenneth Egholm"
<kenneth@egholmnetSLET_DETTE.dk> wrote:

>Jeg er i tvivl om, hvilken model min Honda FireBlade er..
>Den er fra 1997 , er det så en sc 28 eller sc 33 ??

SC33,hvis produktionsåret er 1997,kan iøvrigt også ses af
stelnummeret.

>Og hvad står det egentligt for ?

Ingenting,det er blot Honda's måde at nummerere på - Og dog SC
betegnelsen angiver motorstørrelse og nummeret stiger med nyere
modeller i samme modelrække,således SC28,SC33,SC44 og SC50 for
Firebladens vedkommende...

-M

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 20-05-02 08:50

> [...]
> betegnelsen angiver motorstørrelse og nummeret stiger med nyere
> modeller i samme modelrække,således SC28,SC33,SC44 og SC50 for

Tak skal du have, har lige checket med stelnummeret, det er en SC33 fra
1997..
Så det er jo dejligt...