gratis hjemmeside i frontpage
Fra : Jette

Dato : 19-05-02 18:18

Hej
Er der nogen der kan sige mig om der er mulighed for at få en privat
hjmmeside lavet i frontpage 2000, gratis på nettet ?
Det er bare lidt for sjov - derfor det gratis.

Jette

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-05-02 19:06

Jette skrev:

>Er der nogen der kan sige mig om der er mulighed for at få en privat
>hjmmeside lavet i frontpage 2000, gratis på nettet ?

Gratis og gratis. Du har abonnement hos TDC, og det omfatter
bl.a. 10 MB hjemmesideplads, så du kan få det uden yderligere
udgift.

Kik i dine papirer, eller søg på TDC's sider, så finder du nok en
forklaring, hvis da ikke en anden kan supplere her.

--
Bertel

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 20-05-02 09:55

"Jette" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der kan sige mig om der er mulighed for at få en privat
> hjmmeside lavet i frontpage 2000, gratis på nettet ?
> Det er bare lidt for sjov - derfor det gratis.

Læs Bertels svar og så kan jeg supplere på følgende måde:
http://privat.tiscali.dk/ hvor der står noget om tingene -

Og endelig kan du ved at se på dette link få mere at vide om hvad det
indeholder, priser m.v.
http://funktioner.tiscali.dk/netsurfer/

Du har også mulighed for - for en billig penge - at få et webhotel, hvor du
kan vælge mellem tre forskellige hoteller, der tilbyder dig alt lige fra
e-mail-stjernealias over FrontPage Extensions til MSQL, MySQL, ASP, PHP etc.

Der findes naturligvis også en helt anden mulighed: læs på www.mint.dk og se
efter udbydere, priser, tilbud m.v.

Det er jo ikke sikkert at Tiscali/Worldonline/Image Scandinavia (=samme
firma) er billigst til formålet.
Arne H. Wilstrup

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-05-02 11:14

"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev...
> Der findes naturligvis også en helt anden mulighed: læs på www.mint.dk og
se
> efter udbydere, priser, tilbud m.v.

T.O. - Mint.dk er lukket...

Mvh. Camilla

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 20-05-02 11:46

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> "Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev...
> se
>
> T.O. - Mint.dk er lukket...

Du har ret - men så kan man vel benytte det link, de selv henviser til:
http://www.teleprisguide.dk/

Arne H. Wilstrup

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-05-02 18:38

"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev...
> Du har ret - men så kan man vel benytte det link, de selv henviser til:
> http://www.teleprisguide.dk/

Ja da - hvis man gerne vil vide noget om prissammenligninger af forskellige
teleselskaber, herunder sammenligninger af internet-abonnementer, som der
også står i beskrivelsen af linket... Linket har intet at gøre med
webhoteller!

Mvh. Camilla

Fra : Per

Dato : 20-05-02 21:52

Jette wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Er der nogen der kan sige mig om der er mulighed for at få en privat
> hjmmeside lavet i frontpage 2000, gratis på nettet ?
>
> Hej Jette!
Prøv at gå ind her

> http://www.internetplads.dk/default.asp

Her kan du finde mange gode henvisninger til gratis plads på nettet.
mvh Per

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne