Hvor købes den?
Fra : Rasmus S

Dato : 19-05-02 12:22

Hej,

Findes der en netbutik i Dk hvor jeg kan købe "Eskobar" ... specielt er jeg
vild med nummeret "Someone new".

Jeg har snakket med Stereo Studio i Horsens som kun vil tage den hjem på
specielbestilling.

Mvh

Rasmus S

Fra : Troels

Dato : 19-05-02 12:29

> Findes der en netbutik i Dk hvor jeg kan købe "Eskobar" ... specielt er
jeg
> vild med nummeret "Someone new".

www.cdon.com har 13 titler med dem
(http://cdon.com/main.phtml?page=search&cat=music&nav=6&navroot=5&search_are
a=artist&genre=0&search_text=eskobar)

Rimeligt billigt endda (135kr for albums)

/Troels

Fra : Rasmus S

Dato : 19-05-02 12:58

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

> www.cdon.com har 13 titler med dem

(http://cdon.com/main.phtml?page=search&cat=music&nav=6&navroot=5&search_are
> a=artist&genre=0&search_text=eskobar)
>
> Rimeligt billigt endda (135kr for albums)

Oki, tak for linket. Jeg har bare så dårlige erfaringer med CDON så jeg
kunne aldrig finde på at bestille hos dem mere.

De 3-4 gamge jeg har brugt dem har CD'erne ALTID været i restordre og har
fået den absolut dårligste kundeservice.

De starter som regel med at give besked om at varen er i restodre. Efter 2
uger kommer samme mail igen og herefter kan der nemt gå 2 måneder.
Jeg fraråder egentligt alle at handle med dem, for det ender altid med
skænderi mellem kunden og dem. Nogle gange ville jeg simpelthen have ønsket
at have kunnet givet dem en røvfuld ;).
Det er da også sket at jeg har afbestilt igen efter flere ugers venten ...
den butik giver ganske enkelt får mange grå hår.

Mvh

Rasmus S

Fra : Troels

Dato : 19-05-02 13:03

> De 3-4 gamge jeg har brugt dem har CD'erne ALTID været i restordre og har
> fået den absolut dårligste kundeservice.

Ok... grunden til at jeg anbefalede dem var at jeg egentligt har fået ok
service der. Jeg bestilte Capitol K, Radiohead og Chemical brothers og havde
dem i løbet af en uges tid eller sådan noget.

Prøv evt. at løbe faq'en igennem og se om der er nogen af stederne derfra du
kan bruge
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#køb

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 20-05-02 14:45

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det er da også sket at jeg har afbestilt igen efter flere ugers venten ...
> den butik giver ganske enkelt får mange grå hår.

HØRT ! Jeg har også handlet i den skodbiks for sidste gang. Grunden er
fuldstændig den samme som din - restordre.
Man skal egtl. bare bestille noget, der ikke er top 50 tror jeg, så har de
det ikke - men når man kigger deres lagerliste igennem, eller søger på de
mere alternative ting, så har de det øjensynligt til overflod. Når man så
har bestilt det, får man deres standard restordremail (tm), hvorefter de
ikke lader høre fra sig mere, før man punker dem for sine plader.
Eneste gode ting er vel at de ikke trækker pengene før de sender varerne.
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : The X

Dato : 19-05-02 16:10

Har du prøvet http://rillen.dk

Mvh
Dan

Fra : zcully

Dato : 19-05-02 18:11

Underligt. Her i Århus kan man næsten få den overalt!!
Prøv at gå nogle andre steder hen.

/Zcully

Fra : Max

Dato : 19-05-02 22:58

Hej Zcully

> Underligt. Her i Århus kan man næsten få den overalt!!
> Prøv at gå nogle andre steder hen.

Det kan man ikke i Horsens, hvad angår musik køb er det
Danmarks r..hul.

Mvh Max