Falck - AAA
Fra : Bonnie

Dato : 19-05-02 11:07

Hej med jer

Er der nogen der ved om man kan få de gode AAA rabatter i USA, blot ved at
være Falck medlemd i DK ? I så fald hvad er princippet ?

/Bonnie

Fra : JensB

Dato : 19-05-02 13:16

Jeg synes at jeg har hørt noget om at man kan, hvis man er medlem af FDM.

Jeg er ikke helt sikker, men det er da værd at undersøge

Fra : tsa

Dato : 20-05-02 10:23

Du skal være medlem af FDM de arbejder sammen med AAA

mkh
Tommy www.road-trip.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 21-05-02 14:59

Bonnie <Bonnie@bonnie.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce779ec$0$85918$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej med jer
>
> Er der nogen der ved om man kan få de gode AAA rabatter i USA, blot ved at
> være Falck medlemd i DK ? I så fald hvad er princippet ?
>
> /Bonnie

KLIP:>> "I USA findes AAA ( American Automobile Assosiation ) som er ligesom
Danmarks FDM. Er de medlem af FDM kan de uden ekstra udgifter få hjælp i USA
af AAA hvis de inden afrejse har kontaktet FDM og fået et AIT kort som er et
internationalt nødhjælpskort. AAA's telefon nummer er 1-800-336-HELP.
Nummeret er gratis. Er du indvolveret i et uheld skal politiet altid
kontaktes: 911 eller det lokale politikontor."

MVH Martin Toulstrup
www.florida-usa.dk