Indbygningsskabe
Fra : Carsten Howard

Dato : 19-05-02 09:38

Vi har købte et hus hvor der i soveværelset er indbygningsskab fra den gang
det blev bygget i 1954.

Det er så gammelt og slidt og der mangler låger, så jeg har tænkt på at rive
det ned og får bygget et nyt, det går ind under taget.

Hvem kan lever sådan et skab eller sætte sådan et op for mig?

Carsten

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-05-02 11:26

Carsten Howard wrote:

> [...]
> det ned og får bygget et nyt, det går ind under taget.
> Hvem kan lever sådan et skab eller sætte sådan et op for mig?

Jeg kender en snedker i Skagen som kan.
(Nej, det var en spøg, for der bor du sikkert ikke...)

Jeg mener:
Hvis du skriver _hvor_ _du_ _bor_, ville det være lettere at hjælpe dig. (Ikke
behov for adresse, kun f.x. Postnr.)
(Det er sjældent at special byggede skabe kan laves uden opmåling osv. Derfor
vil du vel finde en i dit lokalområde.?)

Du er ikke alene. Vi er alt for mange der har for dårlige indlæg. Dvs. tror at
læserne kan gætte hvad man mener.

--
Mvh. Jørgen
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Carsten Howard

Dato : 19-05-02 12:44

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil du vel finde en i dit lokalområde.?)
>
> Du er ikke alene. Vi er alt for mange der har for dårlige indlæg. Dvs.

Det er på Lolland!

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-05-02 11:29

Carsten Howard skrev:

> Hvem kan lever sådan et skab eller sætte sådan et op for mig?

Hvis du skal have lavet et sådan specialskab, der skal gå ind
under taget, så er det den lille snedker- eller tømrermester
"henne om hjørnet" du skal kontakte. Han kommer selv og tager
mål til skabet og samtidig nok giver dig en cirkapris. Men få
nu endelig prisen på skrift, for ikke at få problemer senere.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Carsten Howard

Dato : 19-05-02 12:46

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtoseb@private.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mål til skabet og samtidig nok giver dig en cirkapris. Men få
> nu endelig prisen på skrift, for ikke at få problemer senere.

Jeg mener at have set at der er nogen firmaer der fremstiller skabe efter
mål, også til indbygning.
Er der nogen der kender sådan et sted?

Carsten

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-05-02 13:49

Carsten Howard skrev:

> Jeg mener at have set at der er nogen firmaer der fremstiller skabe efter
> mål, også til indbygning.
> Er der nogen der kender sådan et sted?

Der er et firma, KA Inteiør, som annoncerer i Idé-Nyt med:

    "Indret præcis som du ønsker det,
    også i rum med skråvægge".

Jeg kender ikke firmaet, men de har en udmærket hjemmeside, hvor
der kan bestilles katalog, finde nærmeste forhandler og se div.
opstillinger.

KA Interiør´s startside: http://www.ka-as.dk

Et forslag til skab op ad skråvæg:
http://www.ka-as.dk/dk/asp/garderobevisningbody.asp?type=1&page=9

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Carsten Howard

Dato : 19-05-02 14:03

> [...]
>
> Jeg kender ikke firmaet, men de har en udmærket hjemmeside, hvor
> der kan bestilles katalog, finde nærmeste forhandler og se div.

Tak for det, det ser ud til at det er det jeg leder efter.

Carsten

Fra : Kat

Dato : 19-05-02 14:56

"Carsten Howard" skrev:
> Jeg mener at have set at der er nogen firmaer der fremstiller skabe
efter
> mål, også til indbygning.
> Er der nogen der kender sådan et sted?

Har da set i Silvans reklamer at man kan få indbygningsskab efter mål.
Kender intet til kvaliteten eller prisen.....
--

/kat
---

Fra : Bo Velschow

Dato : 20-05-02 10:50

"Carsten Howard" <¤carsten.howard@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
[...]

> Jeg mener at have set at der er nogen firmaer der fremstiller skabe efter
> mål, også til indbygning.
> Er der nogen der kender sådan et sted?
>
> Carsten

Faldt lige over en annonce i Berlingeren: http://www.nytskab.dk/
De har et helt idekatalog til at downloade.
De ligger dog i Rødovre, så det er selvfølgelig lidt langt fra Lolland...

Venlig hilsen

Bo Velschow (Lynge)
dr-bo@post2.tele.dk