Microstar GeForce4 4400 - har jeg fået en ~
Fra : Oleander

Dato : 19-05-02 08:05

Hej Gruppe

Jubii! Fik mit "nye" MSI GF4 tilsendt fra SHG igår....
Men allerede da jeg åbnede pakken blev jeg lidt lurens.
De medfølgende cd'ere lå i en mystisk orden startende med Noone lives
forever 2 og så winproducer og så en anden spilcd..

Hvad fand..... tænkte jeg - de kører med garanti eteller andet grimt
iso9000 og så burde den slags ikke ske - de ligger vel i sirlig orden
startende med drivercd'en.

Kortet lå i en pose der var forseglet med et ESD badge (Attention
observe precautions for handling electrostatic sensitive devices).

Nå, men guess what - kortet virkede selvfølgelig ikke..
Jeg har prøvet på 3 forskellige maskiner bare for at være sikker og
efter ca. et minut begynder billedet at blive utydeligt.

Alt dette fik mig til at mistænke at jeg fik et refurb..
Plejer kortet ikke at komme i en svejset pose som skal rives op?

--
¡Olé!
Husk at fjerne fjerndette osv..

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-05-02 10:16

Oleander <oleander@fjerndette.mail.dk> wrote in

> Alt dette fik mig til at mistænke at jeg fik et refurb..
> Plejer kortet ikke at komme i en svejset pose som skal rives op?

Det tror jeg ikke - jeg har inden for et års tid købt 3 forskellige
grafikkort, og alle poserne var åbne i den ene ende (og det var alle
retail udgaver). Den eneste lukning der var på poserne var det gule
klistermærke sat på i den åbne der ende der så var foldet ned på den
side af grafikkortet hvor der ikke sidder komponenter på overfladen.
Kortene er et GF3 Ti500, et ATi Radeon 8500, og et GF4 MX 440.

Med hensyn til CD-rækkefølge har jeg ikke lige lagt mærke til hvilken
rækkefølge de lå i for GF3 og ATi kortet - men i pakken til mit
GF4MX440 lå de i hvert fald med spil CD'erne øverst - måske for at man
skulle opdage "ekstraudstyret" og blive glad
GF4MX kortet er iøvrigt fra ASUS, som man da også skulle tro var ISO
900x certificeret.

Flemming

Fra : Christian Catu

Dato : 19-05-02 13:57

"Oleander" <oleander@fjerndette.mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Alt dette fik mig til at mistænke at jeg fik et refurb..
> Plejer kortet ikke at komme i en svejset pose som skal rives op?

Nej, mit msi gf4 ti4400 lå præcis som du forklarer.

Fra : Oleander

Dato : 19-05-02 18:06

Den Sun, 19 May 2002 14:56:35 +0200, skrev "Christian Catu"
<catu@NOSPAMworldwidenerds.dk>:

>Nej, mit msi gf4 ti4400 lå præcis som du forklarer.

Tak for svarene begge to!
Jeg vil gemme mine grimme postulater langt væk og huske at være
ekstra høflig når jeg ringer til SGH på tirsdag. :)

Æv, jeg havde glædet mig til at spille her i pinsen...

Fra : Peter

Dato : 21-05-02 10:40

Sidst jeg handlede ved SHG og købe et bundkort, var det den rigtige kasse
men indholdet fra en 1 1/2 år gammel model. De byttede da også bundkortet
uden problemer, men har bare hørt om flere der har oplevet noget ligende.

/peter