Streetfighter siden er total wird *gggg*
Fra : Søren Dahl

Dato : 19-05-02 06:51

Hej NG

Jeg var lige inden på den der www.altrocker.de

Det er godt nok nogle underlige folk som laver nogle underlige ting
til deres træf, men det er jo også tyskere...... De har det altså med
at være ultra underlige til træf.
Jeg husker tydelig til Skagen-træffet forrig år - da var der en tysker
som holdte gassen på sin helt nye R1 til den brændte sammen. Der var
også en idiot (læs: tysker) som bare skød sin R1 ud over marken (uden
han selv var på) den kørte ud og væltede rundt med over 100 km/t - han
var da fuldstændig ligeglad - han gik bare over i sit mærkelig tøj -
over til sine andre underlige venner og drak videre som om intet
overhovedet var hent - hmm - jeg kunne også godt finde på at skyde min
TransAlp af ud over en mark - men det er altså når jeg selv sidder på,
og når jeg har monteret nogle meget store knopdæk.......

MVH Søren

Fra : Dobert

Dato : 19-05-02 09:00

Du spurgte efter rigtige streetfightere, og du FIK rigtige streetfightere..

Men indrømmet, tyskere ER nogengange ikke rigtig kloge..

// Dogbert
--
// To reply by email, change .denmark to .dk \\

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 19-05-02 11:08

Her er en stille og rolig hj. side! Der er desværre kun en streetfighter
på...
http://www.geocities.com/rromdal/

Venlig hilsen Rune (Bandit600)