Sidetasker!!!
Fra : Søren Dahl

Dato : 19-05-02 06:33

Hej NG

Her til sommer skal jeg til Norge på min TA - jeg har dog ingen
sidetasker endnu eller sidetaskeholder. Jeg skal lige ud og have
investeret i nogle inden jeg kører af sted - så er spørgsmålet.....
Hvad kan anbefales både med hensyn til taskeholder samt tasker? Jeg
havde kalkuleret med at bruge 5000,- på udstyret!

MVH Søren

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 19-05-02 07:23

Hej Søren

Jeg vil anbefale dig at købe GIVI Wingrack, hvis du kan få det til din
maskine. Det bliver nok en lille smule dyere jeg kan ikke huske hvad jeg gav
for mine, men FU:: jeg er bare glad for dem. Og så det at de har monokey
(det vil sige en nøgle til alle DINE takser) det er bare en lækker detalje.

--
MVH
Morten Dahl

Fra : Pein

Dato : 21-05-02 00:00

"Søren Dahl" skrev ..
> Hvad kan anbefales både med hensyn til taskeholder
> samt tasker?

Du kan i hvert fald godt få Givi'er til TransAlp'en hvis det er det du vil
have.

Jeg har kørt med Givi i nogle år, og om ikke andet, så er de solide. Den ene
(venstre) har holdt til 2 små styrt. Kraftigt ridset, men stadig fuldt
funktionel. Den reddede samtidig motorcyklen fra skrammer.
Efter den opdagelse kører jeg altid med sidetasker om vinteren hvis der er
glat. Som styrtbøjler.

Med TransAlp'ens udstødning er det praktisk med større taske i venstre side
end højre (f.eks. 45/36 liter), men hvis venstre taske er tungt læsset,
sidder Wingrack bøjlen faktisk ikke helt godt nok. Jeg har lavet et lille
ekstra beslag til at fiksere bøjlen bedre. Umuligt at forklare, jeg vil
prøve at tage et billede. Ellers kan du jo kigge indenfor i Bjerringbro,
hvis du kommer forbi alligevel.

Mvh. Pein