??: Musiknummer
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 19-05-02 00:41

Hej,

Jeg har fundet et kort videoklip med noget godt baggrundsmusik.
Find det på dk.binaer under post "ref - dk.kultur.musik", muligvis klager
mediaplayer over manglende videocodec - bare rolig, video er klippet fra
så det fylder mindre.

Hvem har lavet nummeret, og hvad hedder det?

På forhånd tak.

//Troels

Fra : Troels

Dato : 19-05-02 00:53

> Hvem har lavet nummeret, og hvad hedder det?

Det er jo den Gode gamle "Sweet dreams" med Eurythmics

> //Troels

Ja, jeg bruger sgu bare din signatur, er det ok

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 19-05-02 01:26

> Ja, jeg bruger sgu bare din signatur, er det ok

Tjow da.. Går jo nok.

//Troels (I registered this nick first!)

Fra : Troels

Dato : 19-05-02 12:14

> //Troels (I registered this nick first!)

Tjahhh.... jeg hedder det faktisk....

/Troels (Min egen signatur)

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 19-05-02 15:41

> Tjahhh.... jeg hedder det faktisk....

So do i! :) Ellers ville jeg nok ikke bruge den signatur...

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 19-05-02 01:35

> Det er jo den Gode gamle "Sweet dreams" med Eurythmics

Tak for svaret, du ramte plet

//Troels