omformer: phono stik --> usb ?
Fra : Zorilla

Dato : 18-05-02 23:33

Findes der en omformer således at phonostikket fra videoen/stereoen kan
komme ind min powerbook via usb-porten ?

Det skal jo helst være sådan en omformer således at jeg samler både højre og
venstre udgang i eet usb stik.

Er der nogen der ved om dette findes? Evt. andet forslag til hvordan jeg får
lyden ind.

mvh
Peter

Fra : walther

Dato : 19-05-02 09:17

In article <B90CA336.4CB0%Zorilla@mac.com>, Zorilla <Zorilla@mac.com>
wrote:

> [...]
> venstre udgang i eet usb stik.
>
> Er der nogen der ved om dette findes? Evt. andet forslag til hvordan jeg får

XLR8 laver en framegrabber der hedder InterView, den har
composite+stereo -> USB.

Der er vist lige kommet en ny version til OSX.

mvh,
Walther

(jeg har en gammel version til < OSX)

Fra : Zorilla

Dato : 19-05-02 11:17

> XLR8 laver en framegrabber der hedder InterView, den har
> composite+stereo -> USB.
>
> Der er vist lige kommet en ny version til OSX.
>
> mvh,
> Walther

Tak for det. Den checker jeg tirsdag.

Peter

Fra : LaMa

Dato : 19-05-02 18:20

En billig og nem udgave er iMic. Officeline har den til 495.- incl moms.
Den bruger ministereojack-->usb. Så mangler du kun en lille
phono-->minijack dims til en halvtredser i enhver radio/tv forhandler.

Vh. Lasse