Brænde en systemdisk på iMac
Fra : Lars Fabricius

Dato : 18-05-02 22:58

Jeg har prøvet at brænde en systemdisk med Nortons Speeddisk på. Men det
lykkes ikke - kontrolpanelet Start kan simpelt hen ikke "se" systemet på
CD'en. Hvordan laver man en "bootable" disk med diskburner?
Kan nogen hjælpe mig?
Lars
munin@post9.tele.dk

Fra : Morten Reippuert

Dato : 20-05-02 23:42

Lars Fabricius <munin@c.dk> wrote:

> CD'en. Hvordan laver man en "bootable" disk med diskburner?

det gør man ikke...

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 22-05-02 21:43

Lars Fabricius <munin@c.dk> wrote:

> Hvordan laver man en "bootable" disk med diskburner?
Tror du virkelig at Apple giver dig et værktøj i hånden at kopiere
bootable CDs? Nej, diskburner kan det bare ikke.

Du skal over til toast hvis du vil brænde System-CD'er.

hilsen
Sebastian
--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Morten Reippuert

Dato : 23-05-02 07:41

In article <1fclwag.1tk5hqeb1iwdkN%thorfinn@forum.dk>,
thorfinn@forum.dk (Sebastian Loeck) wrote:

> Tror du virkelig at Apple giver dig et værktøj i hånden at kopiere
> bootable CDs? Nej, diskburner kan det bare ikke.

disc copy i OS X kan godt kopiere bootable CD'ere men kan ikke lave dem.

Fra : Sebastian Løck

Dato : 24-05-02 10:15

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> disc copy i OS X kan godt kopiere bootable CD'ere men kan ikke lave dem.
Ok, ok jeg er bagud jeg lever i en classic verden.

hilsen
Sebastian

Fra : Morten Reippuert

Dato : 24-05-02 10:37

In article <ad9385a.0205240115.7567458b@posting.google.com>,
thorfinn@forum.dk (Sebastian Løck) wrote:

> Ok, ok jeg er bagud jeg lever i en classic verden

Disc copy 6.4 til Mac OS 9 kan ligeledes kopiere bootable diske -
problemet er blot at programmet ikke er frigivet af Apple, og at det
formegtenlig aldrig bliver frigivet, u know "Mac OS 9 is dead"

v 6.4 kan findes i inderneddeds mere skumle afkroge....