Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pinsekarnevalet 2002
Fra : Morten Winther

Dato : 18-05-02 21:50

Hejsa

Til dem der ikke ved hvad de skal lave i morgen kan jeg anbefale jer at tage
ud og kigge på karneval.

Gode rytmer og masser motiver for fotoentusiaster.

Jeg var ude og lufte min IXUS 300 sammen med en ven og vi fik da et par
billeder i kassen. Jeg saver dog min F5, da IXUS'en er såååå langsom og
derved gør det svært at 'fange' de dejlige piger.

God jagt!

Jeg har smidt billederne op, hvis nogen vil se:

<http://megapixel.dk/vis/album/99>

/ morten

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 18-05-02 22:20

On Sat, 18 May 2002 20:49:34, "Morten Winther" <mw@get2net.dk> wrote:

> Til dem der ikke ved hvad de skal lave i morgen kan jeg anbefale jer at tage
> ud og kigge på karneval.

Og husk næste weekends karneval i Aalborg!

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 19-05-02 07:27

Jeg har for år tilbage været med derinde med kameraet og må sige at man
kommer hjem med nogle gode skud derinde fra....alle er glade og når de ser
et kamera så bliver stemningen endnu højere.....det må sige at være lige
stedet hvis man skal ud og fotografere dejlige danske piger :)

Claus Smith - Pigefotografen

Http://www.pigefotografen.dk

Nu også aktiv bruger af Http://www.modellerne.dk