Billige AGV Hjælme på jyllandsringen!!!!!
Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 18-05-02 20:37

Hej Med jer

Jeg har været nede på jyllandsringen i dag for at se RR og det var bare fedt
det er bestemt ikke sidst gang jeg gør det.
Nå men nok om det jeg kom nemlig forbi den stand Sand jensen har der nede
og de sælger ud af sidste års modeller fra AGV og der var/ er 4 modeller
X-vent, Q3 prof. og så to modeller jeg ikke kan huske hvad heder. X-vent Q3
prof. og den ene af de to ukendte kostede 1499kr uanset før pris. og den
sidste var en hjælm som normalt koster ca 1500kr og den solgte de for 499kr
så det er bare med at køre der ned i morgen hvis du mangler en ny hjælm.
Personligt købte jeg en Q3 til min kæreste og den er hun helt vild med. Ja
og sidste år købte jeg en X-Vent til mig selv den syntes jeg er god at køre
med det er bare ærgeligt at komme ned og se at den er blevet sat små 3000kr
ned. ØV ØV ØV for mig. Men måske en ide for en af jer der ude.

--
MVH
Morten Dahl

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-05-02 16:50

"Morten Fazer (Slet (SLET VED SVAR))" <mogi@mail1(SLET VED
SVAR).stofanet.dk> wrote in message
> [...]
3000kr
> ned. ØV ØV ØV for mig. Men måske en ide for en af jer der ude.

Yes, jeg købte nemlig en Q3 dernede...

Håber den er god, den føles som om den er OK..

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)