Forhandler af Hammarplast produkter i Stor~
Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 18-05-02 17:32

Hejsa

ER der nogle der kender til butikker i storkøbenhavn der forhandler
Hammarplast altankasser og hvad er prisen, hvis nogle kender til
den.....

På forhånd tak!

Fra : XPgen

Dato : 19-05-02 14:17

> ER der nogle der kender til butikker i storkøbenhavn der forhandler
> Hammarplast altankasser og hvad er prisen, hvis nogle kender til
> den.....

Jeg købte forrige år en del af dem hos Silvan !
Jeg husker ikke prisen, men de var ikke særlig dyre.

Mvh

Bo

Fra : Jensen

Dato : 19-05-02 20:57

"XPgen" <spamfree@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg købte forrige år en del af dem hos Silvan !
> Jeg husker ikke prisen, men de var ikke særlig dyre.

Efter at have kigget på deres side, fandt jeg ud af at det er sådan en vi
lige har købt i Bauhaus
Den kostede kr 100 inkl. vægholder
De har dem vist også i silvan

Jensen