110 > 104 kg.
Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-05-02 12:54

Jeg startede på min kur 1. april.
Jeg startede på 110 kg. ca. og er nu nede på
104 kg.

Eneste jeg har gjort, er at ændre lidt på kosten,
spise meget mere grøntfodder, og springe MCDonalds
over og gå til PEPSI LIGHT, som sågar
smager mig bedre end den ægte Coca Cola...

Jeg har dog været på både week-end ophold,
på MCdonalds et par gange og nydt en konfirmation
og en fødselsdag med alt hvad dertil hører.

Jeg er af den overbevisning, at synder man på
MCdonalds et par gange, gør det intet, bare
den grundlæggende kostændring er i gang...

Nu vil jeg nok til at løbe en tur hver aften og
se hvad der så sker.

--
"A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.

Fra : Jesper Winding

Dato : 18-05-02 13:06

Jeg VED du har ret - jeg gjorde det samme, ændrede kosten, bagte mit brød
selv og ellers levede normalt med fød'sdage og alt hvad der kommer på et års
tid, Jeg gik fra 132 -> 89 på 50 uger, altså et vægttab på 43 kilo, Jeg tror
mange gange folk bliver desperate og springer på noget pulver-agtigt eller
lign. fordi de gerne vil have resultater her og nu, men ikke har taget det
som en livsmission at få banket nogle fornuftige madvaner ind.
Det med dine løbeture lyder som en god idé - jeg gjorde det dog ikke - hvis
der er noget i livet jeg hader, så er det motion Mit vægttab var
udelukkende madmæssigt.
Men du er jo flot på vej, held og lykke!

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : Gabrielle Bay

Dato : 18-05-02 20:48

Hej Karsten

Tillykke - hvor er det flot.
Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med det fortsatte slankeforløb -
du er på den rette vej.

Mange forårshilsner
Gabrielle

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-05-02 21:22

"Gabrielle Bay" <gaby@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Karsten
>
> Tillykke - hvor er det flot.
> Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med det fortsatte slankeforløb -
> du er på den rette vej.
>
> Mange forårshilsner
*****************

Ih tak..))

Det varmer faktisk lidt med positiv respons.:,O)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-05-02 21:29

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det med dine løbeture lyder som en god idé - jeg gjorde det dog ikke -
hvis
> der er noget i livet jeg hader, så er det motion
*********************

Tak for de varme ord.:

Jeg har som alle andre læst op og ned om slankekure, måske
fordi, at når man går på "slankekur", så har man fået sat
en etiket på et problem man har...
Og vi mennesker nyder jo at sætte alt i system, gruppere
og sætte etikette på, fordi vi så mener, vi har alt under kontrol....og
får måske en bedre samvittighed...på kort sigt..

Så mit råd til alle er at lægge kosten om...det er IKKE
kedeligt...kun en meget lille udfordring..og vil du ha'
kød en dag, jamen så ÆD, det sker der intet ved..

Fidusen er, køb kun sunde ting til køleskabet, så kan det IKKE
gå galt. Køb et godt spændene franskbrød fra bageren, stryg
et megatyndt lag smør på eller mager-ost, og drik juice eller Pepsi light...
Det både mætter og smager ret lækkert.

Aftensmaden kan gøres hurtig og sundt med en gang "broccoliblanding",
som lige varmes op i gryde med vand i 10 minutter. Billigt er det også.
Tun i vand iblandet mætter og gir' det et ekstra pift.
DRIK altid MEGET mens du spiser...
Nye kartofler + hjemmelavet salat er rart..og nemt i disse måneder.

På arbejdet drikker jeg 4 krus kaffe (sort) om dagen.
Til morgenkaffen får jeg 2 skiver franskbrød UDEN smør mv.
Bare det at få noget er nok, døb evt. brødet i kaffen..

Kartofler, marinerede sild, persille og lidt smeltet smør er OK til
aftensmaden.

Det er næsten for nemt, men jeg har stadig en del hvalpefedt
jeg gerne vil af med..det er næste mål, når kilo'ene er tilpas nede.

Fortsat god weekend/pinse.

MVH