Honda Rebel 450
Fra : Stonnie

Dato : 18-05-02 08:55

Hej
Har lige fået en Honda Rebel 450, dejlig maskine!!
Dog har jeg et spørgsmål, som jeg håber kan blive besvaret i denne gruppe,
da jeg selv er uerfaren på MC området ( endnu !!!!! )
Den "prutter" eller slår ud gennem udstødningen, når gassen tages af den,
dette irriterer mig en del, så jeg håber herigennem, at kunne få lidt hjælp
på problemet ??

På forhånd tak.
Stonnie.

Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 18-05-02 10:35

Stonnie <balleglad@pc.dk> skrev:
> [...]
> den,
> dette irriterer mig en del, så jeg håber herigennem, at kunne få lidt

Det er der mange motorcykler der gør, især hvis der eftermonteret en
sports potte!
Min egen gør det også når jeg slækker på rullen, og den motorbremser,
det behøver
ikke at være noget slemt! Er det en uoriginal udstødning der sidder på
den?

Mvh Kim
http://www.sitecenter.dk/motorcykler

Fra : Stonnie

Dato : 18-05-02 12:55

Hej Kim.
Tak for dit svar.
Det er en original udstødning der er på den, det er rigtigt, at det
forekommer mest, når jeg motorbremser. Troede det måske kunne klares med et
sæt nye tændrør, men er mere rolig efter dit svar.
Jeg er endnu ikke klar over om der ellers er noget i vejen med ydeevnen, da
jeg ikke har noget at sammenligne med.
Mvh.
Stonnie.

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 18-05-02 17:22

Min Honda cx gjorde det hvis jeg kørte med for få omdrejninger.
F.eks. længere stræk med 80km/t i højeste gear. Det var den ikke glad for.
mvh
Nic

Fra : Søren Jim

Dato : 18-05-02 17:35

"Nicolaj Christensen" <nic@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min Honda cx gjorde det hvis jeg kørte med for få omdrejninger.
> F.eks. længere stræk med 80km/t i højeste gear. Det var den ikke glad for.
> [...]

Heysan

Det kan iøvrigt også forkomme ved for fed blandning.........

Go Vind
Søren (CBR1000F 93' )