Darbi RS-50 El-diagram søges
Fra : John Nilsson

Dato : 18-05-02 00:24

Hej i gruppen

Darbi RS-50 El-diagram søges, nogen i gruppen der ligger inde med et??

VH John

Fra : "H;P

Dato : 18-05-02 11:50

Hejsa´

Menes der Aprilla RS 50, eller Derbi gpr 50 ?

H;P

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Køre nu>
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310

Fra : John Nilsson

Dato : 18-05-02 17:37

Derbi gpr 50 det er denne model, jeg mangler et el-diagram

Fra : MadMaxDK

Dato : 19-05-02 11:34

> Derbi gpr 50 det er denne model, jeg mangler et el-diagram

Hvis du finder det, vil du så ikke vøre venlig at sende mig en mail, min
lillbror er ved at renovere en derbi Gpr, og han kan garanteret godt bruge
sådan en tegning

Mvh
MadMaxDK

Fra : Savini

Dato : 20-05-02 00:29

kan et el diagram til en Derbi Senda R '97 bruges???

Thomas

Fra : "H;P

Dato : 20-05-02 08:58

Hejsa´
"Savini" skrev i en meddelelse
> kan et el diagram til en Derbi Senda R '97 bruges???
>

> Thomas

Det burde det, der er dog to eller tre stik mere på gpr´en, omdr.tæl. etc.
Der er jo ingen logisk grund til at udvikle to forskellige el-net, til to
næsten ens maskiner :-/.

Og så kunne undertegnet da også godt bruge en kopi

Hilsen

H;P <Senda R ´99>

Fra : Savini

Dato : 21-05-02 22:25

send nogle adresser så laver jeg en kopi af nettet når jeg er over noget af
eksamen.

Thomas