Olie på Bagtøj
Fra : Kenneth Rotbøll

Dato : 18-05-02 00:10

Hej.
Jeg har en Big Max som jeg gerne vil tjekke olie på Bagtøj på, er der en
kontrolskrue et sted? Hvad slags olie hælder man på sådan et Bagtøj?

MVh. Kenneth

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 19-05-02 13:23

Hej Kenneth!

Mon ikke det er det samme som på min T-rex.
Her skal der, ved udskiftning, påfyldes 110 ccm Motul gearolie HD SAE 80W90.

Der er ingen oliepind eller lignende, men en aftapningsskrue under
gearkassen (under påfyldningsskruen)

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt_k@mail1.stofanet.dk