Nokia 3310 kontra Nokia 3330
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 17-05-02 23:19

Hej NG,

hvad er forskellen på en nokia 3310 og en 3330 ?

på forhånd tak
Kenneth Bj

Fra : Per LH

Dato : 17-05-02 23:35

> hvad er forskellen på en nokia 3310 og en 3330 ?

Inde på www.nokia.dk er der et sammenligningsskema hvor du kan sammenligne
alle nokias modeller. Jeg tror det er antallet af ringetoner og wap der er
forskellen

Per

"

Fra : B. Dam

Dato : 17-05-02 23:48

> hvad er forskellen på en nokia 3310 og en 3330 ?

At Nokia 3410 koster det samme som 3330. Så køb den istedet. Men ellers
kan du selvfølgelig altid kigge på www.nokia.dk .

Fra : mortenstaal

Dato : 18-05-02 07:44

Forskellen på en nokia 3410 og en 3310 er at nokia 3310 holder meget
bedre end nokia 3410.
Der er også en anden forskel og det er at nokia 3410´en har et meget
bedre wap system som gør det meget lettere og så koster det ikke så
meget.
3410´en har også meget nemmere ved at fange et net så det er ikke sådan
at imens du snakker afbrydes samtalen sådan er der ikke på en 3410.

Men hvis det er fordi du skal have en af dem så synes jeg det skal være
3410

hilsen mortenstaal

http://www.kandu.dk/

Fra : M.S.R.

Dato : 18-05-02 08:39

> Forskellen på en nokia 3410 og en 3310 er at nokia 3310 holder meget
> bedre end nokia 3410.

Det er da vidst lidt af en påstand! Kan du underbygge det?

/msr

Fra : JMo.

Dato : 18-05-02 22:40

On Sat, 18 May 2002 09:39:07 +0200, "M.S.R." <msr-nospam@mail.dk>
wrote:

>Det er da vidst lidt af en påstand! Kan du underbygge det?

Han har måske en der allerede er gået i stykker?

"og sådan som min telefon holder, må alle andre telefoner også holde,
ikk?"

Fra : Hans Pedersen

Dato : 18-05-02 23:53

On Sat, 18 May 2002 21:40:28 GMT, ns-sf_001@mohr.cx (JMo.) wrote:

>Han har måske en der allerede er gået i stykker?

Ret godt klaret... Inden de rigtig er kommet i butikkerne...

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk