Kent på Vega d 8/5
Fra : Claus Nymann

Dato : 17-05-02 19:44

Hvem var der varmede op?? Var det ikke Muse?

Johs

Fra : Troels

Dato : 17-05-02 19:42

> Hvem var der varmede op?? Var det ikke Muse?

Var det ikke snare Mew? De to navne lyder jo lidt som hinanden.

/Troels

Fra : Claus Nymann

Dato : 17-05-02 20:22

arrr fandens!! Nu har jeg snakket med to yderst upålidlige kilder som også
mente at det var mew, men jeg er overbevist om at de umuligt kunne have
lavet så fedt musik/show.

Fra : Peter G.

Dato : 17-05-02 20:41

In article <3ce55611$0$18634$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Claus
Nymann <Cleecer@hotmail.com> wrote...
> arrr fandens!! Nu har jeg snakket med to yderst upålidlige kilder som også
> mente at det var mew, men jeg er overbevist om at de umuligt kunne have
> lavet så fedt musik/show.

1) Du quoter som en brækket arm. Jeg antager at du allerede ved hvorfor,
men ellers kan du læse det her :)

2) Har du nogensinde LYTTET til Mews musik?
Mere vidunderlig fængende pop i nyere tid skal man da lede længe efter.

--
M.v.h. Peter
Kunsten at citere ordentligt og blive taget alvorligt:

Fra : Claus Nymann

Dato : 17-05-02 21:26

> [...]
>
> 2) Har du nogensinde LYTTET til Mews musik?
> Mere vidunderlig fængende pop i nyere tid skal man da lede længe efter.

Hvad med at svare på mit spørgsmål!! Var det Mew eller Muse og jeg er sku
ked af at jeg quoter som ind i helvede.

Johs

Fra : Metal Mickey

Dato : 17-05-02 21:21

Det var Mew. Tro mig - hvis det var Muse havde jeg været der.

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Claus Nymann

Dato : 17-05-02 21:53

hmmmm...I am impressed!!

Fra : Peter G.

Dato : 17-05-02 23:13

In article <3ce56514$0$18611$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Claus
Nymann <Cleecer@hotmail.com> wrote...

> Hvad med at svare på mit spørgsmål!! Var det Mew eller Muse og jeg er sku
> ked af at jeg quoter som ind i helvede.

Godt ord igen. Bare så længe du ikke er liglad :)

Men for at svare på dit spørgsmål, så var var Mew. Musikalsk set passer
de vist også bedre til Kent end Muse.

http://www.kent.nu/turnedatum.asp
http://www.mewsite.com/events.html

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 09:17

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net>
> Men for at svare på dit spørgsmål, så var var Mew. Musikalsk set passer
> de vist også bedre til Kent end Muse.

Men hvad laver MEW som OPVARMNING til et <flame> inferiørt
</flame> svensk band?!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 18-05-02 13:33

In article <ac52sp$e3d$2@sunsite.dk>, Peter Brandt Nielsen
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote...
> "Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net>
>
> Men hvad laver MEW som OPVARMNING til et <flame> inferiørt
> </flame> svensk band?!

Har Mew været opvarming for et svensk inferiørt band? Hvornår?

Kent = band med fem medlemmer, udgivet 5½ plader.
Mew = band med fire medlemmer, udgivet 2 plader.

Kent er større, ældre, tjener flere penge, er mere kendte og deres
forældre kan banke Mews forældre.
Derfor skal Mew være opvarmning. Simpel logik.

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 15:23

> Har Mew været opvarming for et svensk inferiørt band? Hvornår?
>
> Kent = band med fem medlemmer, udgivet 5½ plader.
> Mew = band med fire medlemmer, udgivet 2 plader.

Fed måde at afgøre hvem der er bedst (jeg ved godt at du ikke skrev bedst,
men jeg ved ikke lige hvad inferiørt betyder og jeg gider ikke lige slå det
op) .
Man ser simpelthen bare på hvem der har flest medlemmer. Bran Van 3000 har
da også lavet nogle fremragende plade

/Troels

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 21:18

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net>
> Simpel logik.

Ja, simpel er vist ordet.

Til Troels: Inferiør betyder noget negativt, det er alt, hvad du
behøver at vide.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Troels

Dato : 19-05-02 12:19

> Til Troels: Inferiør betyder noget negativt, det er alt, hvad du
> behøver at vide.

Takker... så slipper jeg for at rejse mig og lede efter en ordbog

/Troels