Hvordan placeres en flash film i midten af~
Fra : BOB

Dato : 17-05-02 18:47

Tak

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 18-05-02 00:46

som alt andet med en <center></center> kommando

> Tak

- NP

\Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-02 00:53

Sat, 18 May 2002 01:46:17 +0200, skrev "Henrik Hejbøl Jensen"
<henrik@[killthespam]hejboel.dk>:

>som alt andet med en <center></center> kommando

Det er da lang tid siden, at man er holdt op med at bruge den
kode.

Og hvem siger, at flashen skal være placeret midt på siden?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-05-02 23:05

On Sat, 18 May 2002 01:52:48 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Og hvem siger, at flashen skal være placeret midt på siden?

Subject: Re: Hvordan placeres en flash film i midten af et html
dokument?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 19-05-02 14:52

> Det er da lang tid siden, at man er holdt op med at bruge den
> kode.

tja.... det forekommer mig at den virker fint... man kan oxo bruge css, men
han bad om en løsning, og voilá

> Og hvem siger, at flashen skal være placeret midt på siden?

Det gør BOB såmænd...

\Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-05-02 15:16

Sun, 19 May 2002 15:51:57 +0200, skrev "Henrik Hejbøl Jensen"
<henrik@[killthespam]hejboel.dk>:

>Det gør BOB såmænd...

Ja - ja, jeg læste ikke subject særlig grundigt åbenbart.