Reifenversand kontra lokale...
Fra : Lars Nielsen

Dato : 17-05-02 18:42

Haarj gruppe!

Til min CBR1000F har jeg lige fået et sæt dæk...

Bridgestone BT020
160/60ZR17
120/70ZR17

- Disse skulle være _ret_ ok og køre på, selvom der er "lidt" mulller og
trække med... *SS

- Efter og have presset min lille lokale gummipusher, fik jeg disse to til
2200,- ex. montering ( 200,- )
Så mon ikke det det kan lade sig gøre for andre?

Jeg har desværre lovet ikke og afsløre kilden, men det kan dog nævnes, at
undertegnede køber en del der...
Og ikke er i familie med dem, gamle kammerater e.l. ...

RadioMan

Fra : BSV

Dato : 13-08-02 08:19

Hej

Reifenversand skal du nu ikke drømme om da skal du være heldig hvis du ikke
kommer til at betale dækkene to gange. Har selv prøvet det.
De lokale forhandlere i Tyskland er for det meste billigere og der betaler
man kun en gang.

MVH
BSV
ZZR1100D3

Fra : Hans Haid

Dato : 13-08-02 15:30

Hej

Jeg har købt gennem Reifenversand 4 gange uden problemer. Hurtig levering og
jeg synes de billigste priser. Men jeg må indrømme, at jeg ikke har
undersøgt lokale forhold i Tyskland. IFT til danske priser er Reifenversand
utrolig meget billigere.

mvh
Hans