Skal vi køre en tur Lørdag? (i morgen)
Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 17-05-02 18:29

Hej NG

Jeg har det ligesom Michael H. bare i morgen. Jeg skulle have været ude hele
dagen men arbejdet kom på tværs TYPISK!
Men i morgen skal jeg ud, under alle omstændigheder! Så er der nogen der er
friske på lidt "sving-race"?
Jeg hører til i Roskilde men kører gerne et par ekstra km for lidt
selskab...

--
Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Michael H.

Dato : 18-05-02 09:38

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
er
> friske på lidt "sving-race"?
> Jeg hører til i Roskilde men kører gerne et par ekstra km for lidt

Jeg er frisk idag, men jeg skal lige checke mc'en, jeg syntes at der var en
underlig lyd da jeg kørte igår.
Men hvis det ikke er noget kan vi jo mødes et eller andet sted og køre en
tur i det fede vejr.
Jeg bor i Smørum ved Ballerup så smid en besked her eller en mail hvis det
bliver til noget.

Michael GSX-R 600 '00

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 18-05-02 12:08