[En smule OT] MS Linux: Shipping in Novemb~
Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 17-05-02 18:19

Nu kommer den....

<http://www.mslinux.org/>

"Microsoft Linux provides all the power of the Linux Operating System
with the ease of use you've come to expect from Microsoft Products."

Thomas Tvegaard

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 17-05-02 20:05

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> Nu kommer den....
>
> <http://www.mslinux.org/>
>
> "Microsoft Linux provides all the power of the Linux Operating System
> with the ease of use you've come to expect from Microsoft Products."

Er det en joke, eller hvad er forskellen på det og redmond linux? (som
vist skiftede navn igen)?

anr

"Homer's a great nuclear safety inspector, but I don't know if I trust
him with my garbage."
-Carl (Homer Simpson's supervisor)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-05-02 13:35

anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) writes:

> Er det en joke, eller hvad er forskellen på det og redmond linux?
> (som vist skiftede navn igen)?

Klart det er en joke, men det er det her til gengæld ikke:

http://www.sslug.dk/moede/hygge/2002-03-21/pix/?viewone=2

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 18-05-02 13:39

Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Klart det er en joke, men det er det her til gengæld ikke:
>
> http://www.sslug.dk/moede/hygge/2002-03-21/pix/?viewone=2
>
> -j

Meh?

anr

"Why did this have to happen now, during primetime, when TV's brightest
stars come out to shine?"
-Homer Simpson

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-05-02 13:57

anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) writes:

> Meh?

Hovsa! Her kommer den rigtige:

http://www.lindows.com/

-j

Fra : Christian Bech

Dato : 28-05-02 11:59

In article <ky4rh5k517.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Klart det er en joke, men det er det her til gengæld ikke:
>
> http://www.sslug.dk/moede/hygge/2002-03-21/pix/?viewone=2

Den der funktion med, at man kan rette i billedteksten er fænomenal.

--
Christian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-05-02 20:18

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Den der funktion med, at man kan rette i billedteksten er fænomenal.

Men jeg postede en forkert URL. Det skulle have været:

http://lindows.com

(og de vandt).

-j

Fra : Christian Bech

Dato : 29-05-02 12:44

In article <kyhekskro3.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Men jeg postede en forkert URL. Det skulle have været:

Øv. De ville ikke godtage mit ændringsforslag.

--
Christian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-05-02 23:37

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Øv. De ville ikke godtage mit ændringsforslag.

.... og jeg bliver selvfølgelig nødt til at spørge: "Hvad var dit
ændrigsforslag?".

-j

Fra : Morten Reippuert

Dato : 30-05-02 00:14

In article <kywutmpoma.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> ... og jeg bliver selvfølgelig nødt til at spørge: "Hvad var dit
> ændrigsforslag?".

er du nu også helt sikker på at at du vil vide det?

Lejlighed s¯ges i KBH Besides, if you can't get a decent

Fra : Christian Bech

Dato : 02-06-02 10:08

Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> ... og jeg bliver selvfølgelig nødt til at spørge: "Hvad var dit
> ændrigsforslag?".

Jeg har desværre glemt det. Mit første indfald var "Janus er så vidt
vides den første i Danmark, der har digitaliseret alle Porno-Lasses film
og han tager gerne ud og holder foredrag om sit idol." Men jeg droppede
det - det ville næsten være synd, at du blev kimet ned at
husmorforeningerne.

--
Christian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-05-02 13:57

Fra : Morten Reippuert

Dato : 17-05-02 20:24

> [...]

> "Microsoft Linux provides all the power of the Linux Operating System
> with the ease of use you've come to expect from Microsoft Products."

er det en joke?

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Morten Reippuert

Dato : 17-05-02 20:40

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> er det en joke?

ok det er en joke...

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 18-05-02 10:11

In article <1fcck38.1tiks521ans17uN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert) wrote:

> ok det er en joke...

Det var hurtigt

Jeg synes sidste del næsten er skræmmende realistisk:

"How do I get MS Linux?

We are now offering the MS Linux Introductory CD at a special
introductory price of only $249.99 (plus shipping and handling), if you
order before it ships.

MS Linux is released under the provisions of the Gates Private License,
which means you can freely use this Software on a single machine without
warranty after having paid the purchase price and annual renewal fees."

Det lyder som noget vi kender (næsten)?

Thomas Tvegaard

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-05-02 20:48

In article <1fccj9k.1yx2ayebpzlfuN%spam@reippuert.dk>, Morten Reippuert
<spam@reippuert.dk> wrote:

> er det en joke?

Nej da, selvfølgelig ikke. Se selv hvad Hr. Torvalds udtaler på siden:

"They want me to be a whore!"
-- Linus Torvalds.

Dette, samt nyheden om, at MS invaderer Cuba bør være et klart
fingerpeg i retning af, at det er den ægte være.

(:

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert

Dato : 18-05-02 01:31

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Dette, samt nyheden om, at MS invaderer Cuba bør være et klart fingerpeg
> i retning af, at det er den ægte være.

Et par af linkene bekræftede min mistanke

NB. efteraber...

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Jonas Voss

Dato : 18-05-02 11:11

In article <1fccx9r.1qbgshi164f3jcN%spam@reippuert.dk>, Morten
Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> NB. efteraber...

Årh ja, lidt inspireret er man vel nok blevet. Men der er da ikke noget
æble i mit!

(:

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert

Dato : 20-05-02 13:34

In article <180520021211162421%spamthis@verture.net>,
Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Årh ja, lidt inspireret er man vel nok blevet. Men der er da ikke noget
> æble i mit!

efteræbler....