Internet > SMS - Hvad virker?
Fra : Troels

Dato : 17-05-02 17:19

Hej
Er der nogen der har kendskab til nogle smssendere på nettet som stadig
virker ud over besked.dk?

/Troels

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-05-02 18:03

http://web.icq.com/sms

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil....!

Fra : Per LH

Dato : 17-05-02 19:53

> Er der nogen der har kendskab til nogle smssendere på nettet som stadig
> virker

www.smsnu.dk Begrænset længde og med reklame. Bemærk killfilter der stopper
e-mails med visse ord.

mobilnummer@smsnu.dk

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : Jan

Dato : 17-05-02 20:06

Jeg tror nu at smsnu er stoppet.
Jeg har ikke fået nogen sms de sidste to dage.

vh
Jan

Fra : Jan

Dato : 17-05-02 20:12

Her er hvad der står på smsnu's driftstatus:
"15.5.2002 Gratis SMS: Vi kører på nedsat kraft kun via email-gateways dvs. TDC kunder kan ikke få SMS og øvrige operatørers
gateways kører med forskellig hastighed. Dette er muligvis starten på enden for de gratis SMS"

vh
Jan

Fra : B. Dam

Dato : 17-05-02 20:46

> Er der nogen der har kendskab til nogle smssendere på nettet som stadig
> virker ud over besked.dk?

Ellers virker Besked.dk da stadig i bedste velgående. Har lige sendt
beskeder til tre af mine venner.

Fra : Per LH

Dato : 17-05-02 23:30

Jeg har (i dag) afprøvet

nummer@sms.mobilix.dk

og

nummer@sms.telia.dk

-og de virker...., men sæføli kun for de tilhørende mobilkunder.

Per

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-05-02 12:53

Retteligt: nummer@sms.orange.dk

> nummer@sms.telia.dk

Og nummer@note.sonofon.dk lever også i bedste velgående idet Sonofon har valgt
at lade den køre indtil de har et fornuftigt alternativ.

> -og de virker...., men sæføli kun for de tilhørende mobilkunder.

Jeg vil igen henvise til http://web.icq.com/sms der tillader dig at sende
beskeder på op til 160 tegn til TDC, Sonofon, Telia og en masse udenlandske
net.

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 18:43

> Jeg vil igen henvise til http://web.icq.com/sms der tillader dig at sende
> beskeder på op til 160 tegn til TDC, Sonofon, Telia og en masse
udenlandske
> net.

Desværre er der en begrænsning på 10 beskeder om dag, ihvertfald hvis man
sender direkte programmet. Ved dog ikke om det er anderledes hvis man sender
fra siden.

/Troels

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 11:45

> Ellers virker Besked.dk da stadig i bedste velgående. Har lige sendt
> beskeder til tre af mine venner.

Ja, men det er lidt irreterende at der går 40 tegn på "afsendt fra ...", men
man kan selvfølgelig ikke få det hele gratis :-/

/Troels